• Lid sinds 26 januari 2012

Umami

Hengelo

nog een ontevreden klant heeft nog geen foto toegevoegd

1. nog een ontevreden klant's profielfoto
    nog een ontevreden klant heeft een recensie geschreven voor Umami
    Aziatisch Hengelo

Tafel gereserveerd om 7 uur, maar waren iets te vroeg. Na ruim 3 kwartier te hebben gewacht hebben we gevraagd om een menukaart. Na nog weer een half uur gevraagd of ze de bestelling op wilden nemen. Werkelijk alles ging fout, we kregen het hoofdgerecht als voorgerecht. Toen werd er gevraagd of het niet goed was zo, en dat we het voorgerecht dan als hoofdgerecht konden krijgen. Hier gingen wij niet mee akkoord. Vervolgens werd er gevraagd waarom we zo moeilijk deden en niet mee wilden werken. Toen hebben we uitgelegd dat we graag wilden eten wat we besteld hebben, soep als voorgerecht en niet als hoofdgerecht. En dat we er niet echt blij mee waren dat we al anderhalf uur aan een tafel hadden gezeten zonder te eten. Toen werd ons, werkelijk waar, gevraagd waarom, als we dan zo'n honger hadden, we niet eerst het hoofdgerecht op hadden gegeten. Nadat we dat nog een keer uitgelegd hadden liep de cheffin boos weg, om aan de keuken door te geven hoe het nou zat met onze maaltijd. Toen kregen we eindelijk een voorgerecht, maar dat was er maar 1. Toen we vroegen waar het andere voorgerecht bleef werd er nonchelant gereageerd: het is druk en jullie bestelling is fout gegaan. Toen zijn we naar de bar gelopen om weg te gaan, werd er toch werkelijk door het hele restaurant geschreeuwd dat we niets hoefden te betalen als we maar weg gingen. 50,- op de bar gegooid en weggegaan na 2 uur zitten en geen hap gegeten te hebben. Never again!

1,8