• Lid sinds 24 maart 2014

Asian Fusion

Rotterdam

No Es heeft nog geen foto toegevoegd

1. No Es's profielfoto
    No Es heeft een recensie geschreven voor Asian Fusion

Wij wilde hier meermaals reserveren met de grouponactie. Reserveren kon alleen via de mail, erg vervelend want je kon niet even een datum afspreken maar moest steeds te horen krijgen over de mail dat het continu vol was! (Maar als ik de recencies zo lees is het dagelijks vrijwel leeg!) Dit schoot totaal niet op.

Uiteindelijk kunnen afspreken dat ik mijn groupongegevens doormailde en we toch na verlopen van de groupon daar konden eten.

Zo geschiedde vandaag. Helaas, omdat de groupon verlopen was kon ik deze niet meer ophalen bij groupon en uitprinten. Mevrouw gaf op de mail aan dat dit geen probleem was, omdat zij de groupon al had ingevoerd.
    Wat netjes, dacht ik nog.

Eenmaal aangekomen (op een zaterdag, zat er welgeteld 1 stel), stonk het naar afval in de gang, wist mevrouw ineens niet meer waar het over ging.
    Toen ik de mailwisseling op mijn telefoon erbij pakte, gaf mevrouw ineens allerlei smoesjes: "Ja het was druk", "miscommunicatie", "mijn nederlands is niet zo goed".

Eindstand, niet gegeten en kunnen fluiten naar mijn geld wat ik voor de groupon heb neergelegd. Wat een service!