1. Vis à Vis

2. De Nieuwe Stadsschuur

Goes
  3. Grand Café Raymondo

Goes

Niels Timmerman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Niels Timmerman's profielfoto
    Niels Timmerman heeft gereageerd op een recensie van Grand Café de Smederij

Beste Ruud, bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik heb je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Niels Timmerman

2. Niels Timmerman's profielfoto
    Niels Timmerman heeft gereageerd op een recensie van Grand Café de Smederij

Beste Marian, bedankt voor uw terugkoppeling. Fijn dat het u gesmaakt heeft en dat de sfeer fijn was. Uiteraard is het nooit onze bedoeling geweest om de indruk te wekken dat u maar 'zo snel mogelijk moest vertrekken'. Juist het weghangen, en later op de avond het aanreiken van de jassen zien wij als een service en doen we bij alle gasten. Ik denk dat het niet opgevallen is, dat u na het afrekenen, nog niet klaar was om te vertrekken. Uiteraard een verkeerde inschatting, excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Niels Timmerman

3. Niels Timmerman's profielfoto
    Niels Timmerman heeft gereageerd op een recensie van Grand Café de Smederij

Beste Mark, bedankt voor uw bericht. Jammer dat een en ander niet naar uw wens is gegaan. U had de dry-aged steak rood besteld. Bij het uitserveren heeft mijn collega met u besproken dat de steak meer naar medium kon uitvallen, maar dat u een nieuwe steak kon krijgen als het niet naar uw wens was. Enkele minuten later toen mijn collega aan tafel kwam heeft u aangegeven dat alles naar wens was. Dus we zijn eigenlijk verbaasd over uw erg negatieve reactie achteraf. Graag zien wij u een keer terug voor een herkansing. Met vriendelijke groet, Niels Timmerman

4. Niels Timmerman's profielfoto
    Niels Timmerman heeft gereageerd op een recensie van Grand Café de Smederij

Geachte heer, mevrouw, fijn om te horen dat het eten u goed heeft gesmaakt. Maar uiteraard jammer dat het diner misschien te snel is uitgeserveerd. Het is nooit onze bedoeling geweest u het gevoel te geven dat u op de schopstoel zat. Met vriendelijke groet, Grand Cafe De Smederij

5. Niels Timmerman's profielfoto

Beste,

Vervelend om te horen. Wanneer heeft u bij ons gegeten? Dan kunnen we met de keukenbrigade overleggen wat er precies is gebeurd. Met vriendelijke groet, Grand Cafe De Smederij

6. Niels Timmerman's profielfoto
    Niels Timmerman heeft De Sinjoor toegevoegd als favoriet restaurant

De Sinjoor eetgelegenheid gesloten

• Fondue
    • Grill
    • Belgisch
    Nieuwe Ginnekenstraat 3 Breda
  7. Niels Timmerman's profielfoto
    Niels Timmerman heeft Restaurant De Stadstuin toegevoegd als favoriet restaurant

Restaurant De Stadstuin eetgelegenheid gesloten

Ginnekenweg 138 Breda