• Lid sinds 29 mei 2009

Rivero

Schoonhoven

De Oude Wester

Amsterdam

Niels heeft nog geen foto toegevoegd

1. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Rivero
    Internationaal Schoonhoven

Niels

Mooie plek aan De Lek. Dinerkaart is wel erg beperkt. Weinig gerechten op de kaart, maar hetgeen erop staat is prima. 25 Euro voor een tournedos van 100 gram is best veel. Garnituren zijn ook zeer beperkt, frites en een bakje koolsalade, daar moet je het mee doen. Bediening vlot, attent maar soms te bij de hand. Iris coffee is top, maar jammer dat het in een enorm groot glas word geserveerd. Daardoor is het al lauw als het op tafel komt. Jammer.

6,7
  2. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Oude Wester

Redelijk kansloos gebeuren.
    Bestelde mandje brood niet gekregen maar wel op rekening. Personeel reageert schouderophalend. Potje stroganof met 4 stukjes vlees.
    Kille sfeer, ongeïnteresseerd personeel. Eenmalig dus.

2,8
  3. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Sjees
    Nederlands Delft

Prima tentje. Druk. Attent en vriendelijke medewerkers.
    Hadden weinig tijd, werd prima geregeld.
    Sate was lekker, mals vlees, goed gebakken frites Niets mis mee.

4. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor DUO
    DUO
    Internationaal Den Haag

Uitstekend restaurant, meet nette vriendelijke bediening.
    Prijzen zeer redelijk, porties genoeg. Eenvoudige kaart, simpele gerechten. Je moet wel even geduld hebben want het kan best lang duren voordat je wat op tafel krijgt. Hier eet je veel beter dan op de boulevard maar toch dicht bij het strand.

5. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Escubelle

Dit was schrikken.
    Om te beginnen de gastvrouw/bedrijfsleidster. Die staat bij de entree en verwelkomt de gasten. Prima hoor, maar dat flesje water in de ene hand en de smartphone in de andere hand zijn heel erg storend. Want de hele avond zijn de smartphone en het watertje belangrijker dan de gasten. In een redelijk volle zaak constant lopen lurken uit een flesje water… wat een vertoning. Nergens oog voor, 2 collega's in de bediening kunnen het wel erg goed vinden met elkaar, voor het oog van de gasten gaan de zoentjes over en weer.
    Dan het eten. Het serveerstertje doet haar best maar ze verstaat haar vak niet. Broodplankje besteld, en de kipsaté.
    De sate werd binnen 3 minuten geserveerd. Maar waar was het broodplankje? Dus de sate ging weer retour.
    Uiteindelijk bleek de sate een soort kipafval. Je weet echt niet wat je in je mond hebt. De kroepoek erbij was zacht en sponzig. Frites was dubbel gebakken. Gewoon een erg teleurstellende tent met een kansloze gastvrouw. Die snapt er werkelijk helemaal niets van. Misschien beter achter de kassa ergens gaan zitten.

3,2
  6. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Babbelaer

Niels

Na eerdere positieve ervaring, vandaag een drama meegemaakt.
    Gekozen voor De Babbelaer. Ontzettend lang moeten wachten tussen de gangen, ruim 45 minuten. Spareribs teruggegeven omdat ze koud waren. De opgewarmde ribs schoven van het bord op de tafel bij het serveren. Stoofpotje kip bleek gevulde kippensoep met veel te droge kip. Varkensvlees was gekookt, niet gebakken, groente in tempura bleek gefrituurde bloemkool als een spons werd geserveerd. Vet droop eruit, oneetbaar. Al met al 3,5 gezeten en ontevreden vertrokken. Serveerster vond het spijtig mijn ervaring te vernemen, en liet weten dat er van alles mis was gegaan met de bonnen in de keuken.
    Jammer. Bediening vriendelijk maar chaotisch

3,9
  7. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Vrienden van de Burgemeester

Vreselijk. Complete chaos. Meer dan een uur op een hamburger gewacht. Bediening begrijpt er helemaal niets van. Afschuifsysteem.

8. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Grandcafé De Hoek

Niels

Geluncht. Lege zaak, rommelig, onverzorgde serveerster laat haar kind in ondergoed vrolijk door de zaak rennen. Wat een vertoning. Kwaliteit van gerechten zeer matig, niet vers. Dit kan echt veel beter. Jammer.

4,5
  9. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Het Posthuijs

Aangename verassing. Kwamen hier terecht voor het AH menu. Prima gegeten, top sate, Leuke combi van snackbar en eethuis. Terras aan de weg, en men is bezig om ook de tuin erbij te betrekken.
    Presentatie van de gerechten op een houten (gescheurde) plank is bedenkelijk. Erg onhygiënisch. Frites was nogal vet en hard. Waarschijnlijk 2 x gebakken. Jammer. Vriendelijke vlotte en attente bediening. Het kan beter, maar we komen zeker terug.

10. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor El Pueblo

Wow, super. Geweldig gegeten. Attente bediening, zelfs het meisje dat met haar eerste dag bezig was. Alles verloopt vlotjes, speciale wensen worden keurig uitgevoerd. Niets op aan te merken, mooie tent, heerlijk eten, gezellige sfeer. Gratis parkeren voor de deur, wat wil je nog meer. Wij komen zeker terug.

11. Niels's profielfoto
    Niels vindt de recensie door Nube voor La Paella leuk

I was there 2 days ago. Eating is ok, but nothing special. You can eat much better in other places but it is fine for a foreinger. I am spanish so it was not that good as I know how the real spanish food tastes in Spain.
    The worst part was the bill: it was really high. The quality was not that good and we had to pay a lot.
    I won't go anymore. But I will never go to a Spanish restaurant outside of Spain. It is ridiculous expensive and tasteless in general, all places.
    I wanted my colleagues to try Spanish food and they were shocked with the stupid price they had to pay for nothing extraordinary.

3,9
  12. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor La Paella

Op het moment dat ik een kat door de keuken zie lopen, hoef ik eigenlijk al niets meer. Geheel komt over als veredelde snackbar, sfeerloos, kaal en papier op tafel. Medewerkers spreken geen Nederlands.
    Eten was niet eens slecht, maar het algehele plaatje is ver onder de maat. Met meer aandacht voor hygiëne, sfeer en kwaliteit van het personeel zou het nog wel wat kunnen worden.

13. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Rose's Social Club

Niels

Tja, eten ok, bediening moet echt beter. Ondanks dat er meer dan genoeg personeel is, moet je wel heel erg lang wachten. Taalgebruik van bediening echt storend. Rare sfeer, muziek staat veel te hard, normaal gesprek is lastig. Kaart is zeer beperkt, maar de gerechten die op tafel komen zijn prima. Al is 15 euro voor een aangeklede hamburger wel erg veel. Alle garnituren moeten extra betaald worden, vreemd. Al met al, hele vage tent, met dito personeel maar gelukkig wel een goede keuken. In Arnhem is echt wat beters te krijgen. Wij komen niet terug.

14. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Knossos

Niels

Uitstekende griek. Ambiance modern, zeker niet grieks, eten gelukkig wel. Heerlijke gerechten, misschien beetje weinig samengestelde schotels op de kaart. Maar je kunt naar wens eventueel zelf je schotel samenstellen. Bleek geen probleem. Bediening, correct en vlot. Erg veel personeel in de bediening, verschillend personeel aan tafel, dus regelmatig dezelfde vraag moeten beantwoorden. Verder prima, niets op aan te merken.

15. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Centrum

Tja, al vaak geweest, en steeds wordt het iets minder. Carpaccio was altijd super, maar nu een natte bende uit de diepvries. Smakeloos. Het is het gewoon net niet, prijzen zijn pittig. Volgende keer weer ergens anders.

16. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Pijpenla

Tja, de afgelopen jaren regelmatig geweest. En steeds wordt het iets minder. De prijzen zijn wat hoger, maar dan moet je wel wat bieden. Op carpaccio doe je nu eenmaal geen ijsbergsla. En dan nog met de nadruk op berg. Iets met rucola is zoveel lekkerder. Pannetje varkenshaas was lekker, maar wel erg weinig vlees. Helaas geen groente of salade, en voor de prijs mag je dat toch wel verwachten.

En dan de presentatie van de menukaart... een soort spandoek van 10 jaar oud. Helemaal gescheurd en soms onleesbaar. Dat kan echt niet meer. Dessert helaas alleen maar erg zoete gerechten, een gerecht met fruit, yoghurt, kwark, hangop zou lekker zijn. Dus maar voor een Irish coffee gekozen. Deze werd in een wijnglas geserveerd.

Jammer. Na veel bezoekjes aan De Pijpenla haken we af.

17. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Fred's Steakhouse

Vreselijke ervaring in deze pakistaanse snackbar. Zeer vreemde sfeer. Bestelde carpaccio (ruim 10 euro), bleek te bestaan uit een paar plakjes rookvlees met sla en zonder dressing. Voorgerecht laten staan, afgerekend en vertrokken naar een beter eethuis. Zeer teleurstellend.

1,2
  18. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Easy Dinner

Gewoon goed. Bijzondere gerechten, maar ook 'normale' gerechten. Prijs/kwaliteit dik in orde. vaste prijs voor 3 gangenmenu inclusief drank en koffie. Vriendelijke gastheer. Misschien iets meer op smaak koken. Weinig pit, weinig zout. Maar verder top! Parkeren in de omgeving. Leuk terras een de Gouwe.

19. Niels's profielfoto
    Niels vindt de recensie door jansen voor Los Toros leuk

Vlees redelijk.
    Friet en salade laten staan.
    Nog nooit zo 'n slechte bediening meegemaakt.
    Stokbrood kruidenboter twee keer om gevraagd, niet gekregen maar wel dubbel op de rekening!!
    4 dingen op de rekening die we niet hebben gehad.
    Biertje wordt op de hoek van de tafel neergezet en bediening deelt luid haar privezaken met bekenden waar iedereen van mee kan "genieten". Etc. Etc. Etc.
    We hebben er de lol maar van in proberen te zien.

3,4
  20. Niels's profielfoto
    Niels vindt de recensie door Robbert Sutarzewicz voor Los Toros leuk

Robbert Sutarzewicz

Vanwege een mannenavond een restaurant gezocht met onbeperkt spareribs op de kaart.

Helaas blijkt onbeperkt niet onbeperkt te zijn en wordt na 3 kleine nieuwe ribs gezegd dat we boven het gemiddelde zitten en dat er geen ribs meer komen omdat dit het restaurant te veel geld kost!

Uiteindelijk allemaal met honger weggegaan, dit is wel het laatste wat je verwacht na onbeperkt spareribs gegeten te hebben.

Uiteraard dit ook netjes per email gemeld aan de directie, die reageren echter verontwaardigd en stellen dat de andere gasten deze avond onder de indruk waren van de hoeveel ribs we hebben gekregen en dat ze ons zo verschrikkelijk goed behandeld hebben.

Los Toros is naar onze mening een aanfluiting en de leiding maakt er een potje van.

2,6
  21. Niels's profielfoto
    Niels vindt de recensie door pinksterbloem voor Los Toros leuk

pinksterbloem

Op een andere restaurant vergelijkingssite stond dat het een veredelde shoarma tent is. Daar ben ik het volledig mee eens, maar dan wel een hele dure!! Echt weggegooid geld. Ik heb er spijt van dat we naar binnen gegaan zijn. En bij klachten wordt er gezegd: anderen mensen vinden het wel lekker. We hadden geen bestek toen het vlees op tafel werd gezet. Toen ik hierom ging vragen zei de serveerster dat het er zo aan kwam dat ze nog even wachtte op de friet en salade. Dus konden we niet meteen beginnen met het vlees! Ik wil vlees eten als het warm is, niet als het al afgekoeld is. Geen houtskool of grill smaak aan. Supermarkt chorizo's overgoten met een sligro saus. Salade ook overgoten met een dikke saus waardoor het niet meer te eten is en slappe frieten. Het vlees ging wel, maar echt veel te duur voor de kwaliteit. Nooit naar toegaan! Het voelt alsof ik beroofd ben.

22. Niels's profielfoto
    Niels heeft gereageerd op een recensie van Los Toros

Los Torros,

Zoals u in mijn status kunt zien zijn beoordeel ik vaak met een 8 of een 9. Er zijn altijd uitschieters naar beneden en naar boven. Er zijn ook echt hele slechte zaken, waarover ik dan ook kritisch mijn mening schrijf. Het is natuurlijk aan u om waarde te hechten aan de reacties. Schijnbaar is het voor u wel van belang, anders had u zich immers niet aangemeld voor deze recensiesite. U hoort mij overigens niets zeggen over de kwaliteit van uw gerechten. Maar de hoge prijs staat in het geheel niet in verhouding tot hetgeen er geboden word. En afgaande op andere reacties op deze, en andere sites, ben ik schijnbaar niet de enige die daar zo over denkt.

23. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Los Toros
    Zuid-Amerikaans Breda

Op zich niets mis mee, maar verwacht niet te veel. Als je de prijzen ziet verwacht je echter wel veel. En dan valt het dus tegen. Een veredelde shoarmatent, waar je de hoofdprijs betaald. Best lekker gegeten, alles draait om het vlees. Frites bleken te slap, Ruim 45 euro p,p voor een simpel voorgerechtje, en een hoofdgerecht met 6 brokjes kip en 4 brokjes biefstuk is echter te veel.

24. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor In de Waag

Redelijk kansloos gebeuren. Hier begrijpen ze er weinig van! Zeer beperkte kaart, stevige prijzen. Tournedos van 160 gram bleek brokje van 110 gram. Berg frites stilt de honger. Herhaaldelijk excuses ontvangen voor het lange wachten. Al met al 1 x en nooit weer! Heerlijk ijs tegenover restaurant gegeten.

2,7
  25. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Dimphis aan de Lek

Niels

Tja, net niet zullen we maar zeggen. Het kost niet veel, dus verwacht ook niet veel. Carpaccio veel te dik gesneden, te weinig dressing, te veel zonnebloempitten. Kipspies bleek een shaslick met 4 brokjes kip. Veel garnituur van paprika, ui en courgette. Gevraagde pepersaus zat grotendeels over de garnituur en niet over het vlees. Smaak wel ok. Bijzondere sfeer, geeft iets vreemds. Vriendelijke bediening. Frites en schaaltje rauwkost als bijlage. Op zich best aardig, maar het moet echt beter, anders voorspel ik dat de kerst niet wordt gehaald.

6,1
  26. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Boerderij Meijendel

Niels

Vreselijk, wat een bende. Op een mooie maandagmiddag in mei hier beland. Overal lege borden en vuile tafels. Plastic bakken met allerlei afval. Bestelde pannenkoek bleek van boven verbrand, van onderen niet gaar. De vulling gaat er koud en los op. Wat een teleurstelling. Dit was 1 keer en nooit weer. Hier begrijpen ze er echt helemaal niks van.

1,9
  27. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Gulle Pot

Niels

Prima tent, leuke sfeer in de huiskamer. Bediening keurig en attent. Leuke kaart. Enige opmerking gaat over de vloer. Het deel waar ik zat gaf wel erg veel deining als er iemand langs liep, je zat steeds te schudden op je stoel. Parkeren in de buurt kan lastig zijn.

28. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Brasserie Florijn

Niels

Heerlijk gegeten! Sfeer iets minder, helaas maar 3 tafels bezet op zaterdagavond. Voldoende portiegrote, lekkere carpaccio. Wij komen terug.

29. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor 't Hoekje van Yerseke

Niels

Sla, sla, en nog eens sla. Overal een enorme berg ijsbergsla bij. Gefrituurde aardappelschijfjes i.p.v. in boter gebakken. Vleesspies bleek een stokje met 3 ministukjes vlees en een beetje spek. Je krijgt 2 van die ministokjes. Houd ramen en deuren dicht, anders waait het van je bord. Geen warme groente. Oubollige aankleding met weinig sfeer. Bediening was oké.

Ons bezoek was eenmalig.

4,1
  30. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor Brasserie Holland Casino

Al regelmatig gegeten, en het word iedere keer iets minder. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht laten ze je meer dan een half uur wachten. Tegenwoordig hebben ze een 3 gangen keuzemenu voor 27 euro. Dat is niet veel, maar daarvoor krijg je ook niet veel. De Carpaccio is voorzien van overvloedig veel sla. De noedels bij de kip met gamba's zijn veel te gaar. De wortel bij de varkenshaas is keihard. Slecht een schaaltje frites als garnituur, en daar moet je het mee doen. Het dessert was nog het beste. Dit was echt de laatste keer.

5,5

Meer updates