• Lid sinds 24 december 2014
Van restaurant:

1. Brasserie Diggels

Westerbork

Niek van den Berg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Niek van den Berg's profielfoto

Geachte mevrouw Smit,
    Ik had uw review ook al ergens anders gelezen, dus ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent. Het is zeker niet de bedoeling dat u zich niet welkom voelt, in tegenstelling. Het is de bedoeling dat u zich zeer welkom voelt. Het spijt mij dan ook erg dat uw bezoek aan Diggels is tegengevallen. Helaas gaat er ook bij ons wel eens wat mis.
    We hebben het momenteel (gelukkig) heel erg druk, maar dat mag zeker niet ten koste gaan van onze gastvrijheid. Ik begrijp dat ze het tafeltje nodig hadden voor de reserveringen voor het diner, maar dan hadden ze dit beter meteen kunnen melden, of aan kunnen geven tot hoe lang de tafel nog vrij was voor u. Mocht u nog een keer in de buurt zijn dan hoop ik dat u Diggels nog een keer bezoekt en ga ik ervan uit dat u een positievere ervaring heeft dan deze van afgelopen zaterdag.

2. Niek van den Berg's profielfoto
    Niek van den Berg vindt Brasserie Diggels leuk
  3. Niek van den Berg's profielfoto

Geachte mevrouw Monique,
    Vervelend om te horen dat u het idee heeft dat we te weinig tijd voor u hadden. Het was wel druk, maar niet té druk. De meeste weekenden zitten we vol en hebben we een uitgebreidere kaart dan met de Kerstdagen. Dus voor ons is het met Kerst juist meestal prima te doen qua drukte. Maar ik begrijp dat u niet deze indruk kreeg en dat spijt mij. Onze bediening is professioneel en al jaren bij ons. Dat u wordt vergeten met drankjes en ook een sausje wat niet kwam vind ik kwalijk en ik begrijp uw ergernis. Kerst is uiteraard wel druk qua aantal gasten, dus écht rustig zitten is er op deze dagen niet bij, maar ik denk dat dat voor de meeste restaurants geldt. Nogmaals, het spijt mij dat het u niet goed bevallen is.

4. Niek van den Berg's profielfoto
    Niek van den Berg heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Diggels

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en graag tot een volgende keer bij Diggel!

5. Niek van den Berg's profielfoto

Geachte mevrouw Loof,

Zowel vooraf als achteraf is er met u gesproken over het te betalen bedrag.
    Het spijt mij te horen dat het ondanks dat blijkbaar nog steeds niet duidelijk
    voor u was.

Tevens begrijp ik dat u niet tevreden was over de kwaliteit van de hapjes.
    Ik heb ze niet geproefd, dus kan daar achteraf geen oordeel over vellen.
    Maar ik neem aan dat de hapjes gemaakt zijn zoals we ze altijd maken.
    Het spijt mij zeer dat ze niet in de smaak zijn gevallen.

Brasserie Diggels

6. Niek van den Berg's profielfoto

Geachte heer/mevrouw,

Mag ik vragen wanneer u bij ons bent geweest? En, of u dit ook gemeld heeft bij de bediening? Dat het eten te zout is, is een klacht die ik "nooit" hoor, vandaar dat ik benieuwd ben wanneer u bij ons bent geweest.
    Misschien eet u thuis zoutloos/zoutarm?
    Ik hoor graag van u.
    Brasserie Diggels