• Lid sinds 16 september 2021

De Rozario

2. De Rozario

De Pastoor

Helmond

Nemesis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nemesis's profielfoto
    Nemesis heeft een recensie geschreven voor De Rozario
    Indonesisch Helmond

Wat een enorme teleurstelling en dat voor een sterren restaurant. Totaal geen waarde voor 't geld, pure sponsering van de eigenaar. Snel weer zoveel mogelijk verdienen na lange sluiting en kwaliteit geen prioriteit meer. 5 min wachten bij de lege entree totdat we verder konden. 15 min wachten achterin de zaak omdat de eigenaar z'n restaurant de hele dag volgepropt had en er dus late lunches de tafels bezet hielden. Ronduit slechte service, totaal niet op elkaar ingespeeld. 20 min na 1e amuse en nog steeds geen wijn en wijnkaart aangeboden gekregen. Service verontschuldigde zich en erkende totaal niet klaar te zijn voor een goede heropening. Hele beperkte snel in elkaar gezette menu kaart (werd ook erkend) en gerechtjes zo ontzettend klein dat we het gevoel hadden dat ze de vriezer aan 't opruimen waren. Gevraagd om 1 vegetarische gerechtje en vanwege totaal ontbrekende creativiteit kregen we gewoon het normale gerechtje maar dan zonder het vlees. Eur220 later snel vertrokken. Wat een waanzin, totaal niet sterrenwaardig. Zorg eerst dat je de boel op orde hebt. En geen kraanwater als plat water serveren, dat zagen we en dat proef je. Ik word er nog boos van. Nooit meer. Ik zou nog begrip kunnen hebben voor de omstandigheden maar niet in dit geval, zo slecht.

3,2
  2. Nemesis's profielfoto
    Nemesis vindt De Rozario niet leuk

Nemesis

3. Nemesis's profielfoto
    Nemesis heeft een recensie geschreven voor De Pastoor
    Internationaal Helmond

Heel standaard eet cafeetje. Verwacht niets bijzonders. Hou 't bij een sateetje met friet (mayonaise 50 cnt extra) als je er van houdt. De witvis die ik had was een complete aanfluiting. Kruidenkorst waren gewoon wat panko kruimels en de saus was duidelijk totaal verkeerd en niet bedoeld voor vis. De wortels erin waren nog keihard. Geen kok maar iemand die alleen maar ervaring heeft met vlees op de bakplaat en wat friet erbij kan serveren. Wil je iets anders dan simpel vlees, ga hier dan niet heen. Ze zijn ook fan van het goedkoopste witte stokbrood wat je erbij krijgt. Tjonge, een beetje meer aandacht voor diversiteit in je menu en een kookcursus extra en 't kan misschien ooit nog wat worden. Voorlopig vooral een vaste vrienden/klantenkring waar men op teert.

4. Nemesis's profielfoto
    Nemesis vindt De Pastoor niet leuk