• Lid sinds 10 augustus 2015

De Kooiker

Leusden

De Gribus

Barneveld

Nelly heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nelly's profielfoto
    Nelly heeft een recensie geschreven voor Steaks & Zo
    Internationaal Ede

Het eten was oke, we aten van de tapas / carpaccio kaart. Bestellen gaat makkelijk via QR code, de tijd tussen de gerechten was goed. Dat je ook drinken kunt bestellen via QR is heel fijn, je zit dan nooit zonder. We misten de liefde in de gerechtjes, veel is vooraf klaar gemaakt en dat zie en proef je terug. Bediening is vriendelijk, sfeer ontbreekt en de toiletten zijn echt een domper. Goed schoonmaken en wat geurstokjes/kaarsen zouden al een heel verschil maken. We hebben prima gegeten maar hebben niet de behoefte om hier nog een keer te gaan eten.

2. Nelly's profielfoto
    Nelly heeft een recensie geschreven voor De Verrassing

Gister heerlijk gegeten bij De Verrassing, echt een aanrader! Ik ben geen grote eter dus ik had in plaats van een voorgerecht + hoofdgerecht 2 voorgerechten genomen en dat was een slimme keuze want het waren grote gerechten.

In eerdere recensies staat dat het 'hutje mutje' is, ik denk dat ze hier wel iets aan gedaan hebben want ik heb hier geen last van gehad ook al zat het vol. De prijzen zijn hoger dan gemiddeld maar wel in verhouding met de kwaliteit.

3. Nelly's profielfoto
    Nelly heeft een recensie geschreven voor De Kooiker

Zelden zo'n slechte ervaring gehad, ik kon niet wachten tot ik weg was.

Stokbroodje kruidenboter was een koude pistolet die we zelf moesten snijden, de kruidenboter was wel lekker. Gamba's waren ieniemienie en te ver doorgegaard. Het dessert durfde ik niet aan maar mijn man nam een wafel met slagroom, dit was dus zo'n wafel van 1 mm dik die je normaal in een ijsje zet en de slagroom kwam uit een spuitbus. Absoluut het geld niet waard! Er werd ook alleen bij binnenkomst gevraagd of we iets wilden drinken, de vaste klanten waren belangrijker dan wij nieuwkomers.

4. Nelly's profielfoto
    Nelly heeft een recensie geschreven voor De Goudsberg

Lekker gegeten op het terras! De gerechten zijn simpel en goed en de bijgerechten maken het helemaal af. De rode huiswijn was ook erg lekker en het personeel vriendelijk.

5. Nelly's profielfoto
    Nelly heeft een recensie geschreven voor De Gribus

In een jaar tijd wisselende ervaringen beleefd bij De Gribus.. Vaak erg goed eten gekregen (Oosterse gerechten zijn elke keer weer heerlijk) maar heb ook zeer slechte kreeft, gamba's en kip salade gekregen.
    De opmaak/smaak van de gerechten is per keer verschillend, dus ik denk dat de koks niet op 1 lijn zitten.

De ene keer was de bediening beleefd en snel maar we zijn ook wel eens zonder dessert weggegaan omdat het allemaal veel te lang duurde en de bediening ons vergat.