• Lid sinds 5 januari 2012
Van restaurant:

1. De Agnietenberg

Zwolle

Nelleke Dijkhuizen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nelleke Dijkhuizen's profielfoto
    Nelleke Dijkhuizen vindt De Agnietenberg leuk
  2. Nelleke Dijkhuizen's profielfoto
    Nelleke Dijkhuizen heeft gereageerd op een recensie van De Agnietenberg

Goedenavond Janet,
    Erg vervelend om bovenstaand verhaal terug ook terug te lezen op deze site. U heeft ons bedrijf met 14 personen na een uitvaart op 2 juli jl. bezocht. Wij hadden om 11.30 uur een aparte ruimte voor u klaarstaan waar u ontvangen bent. Els Staal, was onze contactpersoon en met haar is alles geregeld. Alle broodjes, ook de krentenbollen, zijn 's ochtends om 10.00 uur vers geleverd door onze warme bakker, Bakker Borger uit Berkum. Onze chef heeft op de dag zelf excuses aangeboden voor het feit dat de boter niet voldoende was uitgesmeerd. Dit was te wijten aan het feit dat de roomboter koud was en dit had niet mogen gebeuren. U had de beschikking over een mes om de boter beter uit te smeren. Bovendien heeft de chef u gevraagd of u nieuwe broodjes wenste, dit was niet nodig. Jammer dat u op deze wijze terugkijkt op uw bezoek, met vriendelijke groet, het gehele Agnietenbergteam

3. Nelleke Dijkhuizen's profielfoto
    Nelleke Dijkhuizen heeft gereageerd op een recensie van De Agnietenberg

Goedemiddag mevrouw Patricia, wat ontzettend vervelend om bovenstaand bericht zojuist te leven. Wilt u contact opnemen met de eigenaresse Nelleke Dijkhuizen op het telefoonnummer, 038-4532872, dan spreek ik u graag persoonlijk.