• Lid sinds 21 juli 2012
Van restaurant:

Nawaz Kazmi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nawaz Kazmi's profielfoto
    Nawaz Kazmi heeft gereageerd op een recensie van Hills & Mills

Hi Jos, dank voor je recensie. Wij vinden het erg jammer dat je bezoek aan ons niet in de smaak is gevallen. Ik zou je graag uit willen nodigen voor een kopje koffie en een taartje om het hier over te hebben. Zou jij een mailtje kunnen sturen naar hi@hillsmills.nl om een afspraak te maken? Ik hoor graag van je.

Grts.

The Netherlands

2. Nawaz Kazmi's profielfoto
    Nawaz Kazmi heeft gereageerd op een recensie van Hills & Mills

Beste Suzan,

Dank voor je recensie. Wat jammer dat je je bezoek aan Hills&Mills zo hebt ervaren. Graag reageren we nog even op de punten die je aandraagt. We koken met alleen verse groenten. De gamba's die wij verkopen, zijn inderdaad diepvries om deze zo vers en puur mogelijk te kunnen serveren. Waarschijnlijk heb je deze voorbij zien komen. Er worden geen geraffineerde suikers gebruikt in onze keuken en ook geen kunstmatige toevoegingen.
    Verder streven we ernaar om tenminste 1 ervaren medewerker in de bediening te hebben, daarnaast bieden wij nieuwelingen graag de kans om bij ons te leren.
    Kan je aangeven op welke gerechten je de mango terugvond? Het is ons namelijk niet gebruikelijk om bij elk gerecht mango te gebruiken.
    Graag nodigen we je uit om nog eens bij ons langs te komen voor (gratis) koffie en een taartje om het hier over te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Team Hills&Mills