• Lid sinds 28 juli 2014

Middelburg

Nathalie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor De Eetkamer

Mijn man en ik hadden reeds tweemaal het genoegen om in de Eetkamer een ontspannen én gastronomische avond door te brengen.

Tijdens ons laatste bezoek werden wij vergezeld door een bevriend koppel. "Enkel superlatieven" om het met hun woorden te zeggen, en wij kunnen, wederom, enkel beamen: een warm en hartelijk onthaal door de immer sympathieke en attente gastvrouw, een uitgelezen exquis jubileummenu met wijnarrangement waarin gerecht en wijn elkaar prima vinden, elk gerecht is een streling voor het oog en voor de smaakpapillen. Bovendien voel je je in de Eetkamer echt thuis, het is er rustig, de aankleding getuigt van oog voor detail, kortom, het plaatje is volledig af. Wij laten Brussel graag achter ons om te genieten van een avondje Middelburg, en dan is er voor ons maar één adres: de Eetkamer.

Wij kijken alvast uit naar onze volgende en zeker niet laatste keer.

2. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor De Eetkamer

Tweede keer in de Eetkamer, daarvoor komen wij graag van Brussel, en weeral een voltreffer! Gezellige sfeer en hoewel het restaurant vol zat, was het toch niet druk. Attentvolle bediening en overheerlijk gegeten, we gingen opnieuw voor de 6 gangenmenu en het was hemels! Wij werden bijgestaan door meneer in onze wijnkeuze en het was top. We komen graag terug!

3. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor De Eetkamer

Een uiterst aangename ervaring, gezellig kader, warm onthaal door de gastvrouw, uitstekend eten, de presentatie van de gerechten gebeurt met veel gevoel voor detail en overheerlijke wijnen. Waar blijft die eerste Michelinster?