• Lid sinds 12 september 2012

Sonnetje

Maasland

Nathalie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor Sonnetje
    Pannenkoekenhuis Maasland

Overheerlijke pannenkoeken! Allemaal bereid met heerlijk verse streekproducten! Mijn favoriete pannenkoek is de Indische pannenkoek; verse malse kip in satésaus op een naturel pannenkoek geserveerd met een stuk kroepoek, adjar en gebakken uitjes. Echt een aanrader! Verder zijn er nog veel meer pannenkoeken die me heerlijk lijken!
    Ik zeg een aanrader! Er zit voor iedereen wel een heerlijke pannenkoek bij! En je kan ze allemaal glutenvrij en melkvrij krijgen! Ideaal voor mensen met een allergie. Ik zeg waarom thuis pannenkoeken maken als je ze nergens zo vers en lekker kan krijgen bij 't Sonnetje!

2. Nathalie's profielfoto
    Nathalie schreef:

Van de week bij pannenkoekboerderij 't Sonnetje gegeten in Maasland! Wat zijn dat heerlijke pannenkoeken! Alle ingrediënten komen uit de streek, echt heerlijk! De Indische pannenkoek is echt heerlijk! Lekker malse stukjes kip in een lekkere sate-saus op een overheerlijke pannenkoek, geserveert met kroepoek, adjar en gebakken uitjes. Om te smullen.. En dan de andere pannenkoeken zien er ook overheerlijk uit.. Mij zie je er vaker, ik ga ze allemaal gewoon een keertje eten! Ja, want er is echt zoveel keus!