• Lid sinds 23 januari 2017

Fly & Food

Hoogeveen

Nathalie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor Fly & Food

Verschrikkelijk en nooit weer. De wijn was zuur omdat het al enige tijd open stond. Geen excuses. Toast met gebakken champignons, niet te eten. Een vreemde smaak doordrenkt in vet. Aangegeven waardoor de kok aan tafel kwam die in de verdediging schoot. Geen excuses het lag waarschijnlijk aan de knoflook uit een potje, ook geen voorstel om nieuwe te maken met verse knoflook. En de volle pond moeten betalen, voor mij nooit weer!!

2. Nathalie's profielfoto
    Nathalie schreef:

Na een heerlijke wandeling hadden mijn man en ik zin gekregen in een drankje en een hapje. Wij kwamen uit bij het vliegveld te Hoogeveen. Fly en Food. Ik bestelde een glaasje rode wijn en toast met gebakken champignons. De wijn was zuur, de fles stond al enige tijd open. Aangegeven en geen excuses. De champignons waren niet te eten er zat een aparte smaak aan. Aangegeven waardoor de kok aan tafel kwam die in de verdediging schoot. Geen excuses en het lag waarschijnlijk aan de knoflook uit een potje. Ook geen voorstel, zal ik nieuwe maken en deze keer met verse knoflook. En ook nog de volle pond betalen, waardeloos!!