• Lid sinds 13 augustus 2022

Don Giovanni

Vlissingen
  2. Don Giovanni

Vlissingen

najir brun heeft nog geen foto toegevoegd

1. najir brun's profielfoto
    najir brun heeft een recensie geschreven voor Don Giovanni

Afgaande op de positieve recensies besloten wij (vader, dochter en kleinzoon) uit eten te gaan bij Don Giovanni op de boulevard in Vlissingen. Mijn kleinzoon had spaghetti bolognese als vooraf en pizza salami als hoofdmaaltijd. Beide zagen er goed uit en volgens hem was de smaak ook wel OK. Mijn dochter en ik hadden een voorgerecht pane volante. Dat zou gemaakt zijn met eigen gemaakt brood en verse tapenades. Het stokbrood was gewoon afgebakken stokbrood. De twee tapenades waren doordrenkt van de olijolie en hadden weinig smaak. Het hoofdgerecht van mijn dochter was spaghetti alla vongole. Veel pasta redelijke kokkels, maar in totaliteit niet erg veel smaak. Ik had penne alla polo et funghi. Vol bord met pasta, daar op stukjes wiite kip zonder enige smaak. De paddestoelen bleken champignons uit blik te zijn, eveneens met weinig smaak. Daarover 3 snijdsels parmezaanse kaas met strooikaas (waarschijnlijk ook gewoon uit een bus). Geen saus, behalve wat vocht dat niet aan de penne bleef kleven. Kortom: was teleurstellend en zeker geen aanrader. Bediening was goed, maar onwennig.

5,5
  2. najir brun's profielfoto