• Lid sinds 12 augustus 2017

Haarlem

Myrthe K De Enige heeft nog geen foto toegevoegd

1. Myrthe K De Enige's profielfoto
    Myrthe K De Enige heeft een recensie geschreven voor Bistro Bis

Via kidsproof Haarlem kwam ik bij deze tent uit, reclame makende met het hebben van een speelkamer dacht ik een leuke plek gevonden te hebben om met mijn twee peuters en een vriend een hapje te eten.

Bij binnenkomst vond ik het al opmerkelijk dat de speelkamer een speelkelder bleek te zijn.. Waar je via een bakstenen trap kan komen.. Mijn inziens niet echt geschikt voor twee peuters om zelfstandig te gaan spelen dus.
    Tijdens het plaatsnemen pikten we direct al meerdere signalen op waardoor we niet echt het idee kregen welkom te zijn met kinderen.. Eerst werden de kids - bij het opnemen van de drankjes - prompt overgeslagen, er kwam vanuit de gastvrouw geen enkele poging tot contact met de kids. Opmerkelijk voor een tent die zich online promoot als kindvriendelijk. Ook oogde de gastvrouw wat nerveus onder de aanwezigheid van (mijn) kinderen. Dat werd bevestigd toen mij werd verzocht om mijn twee jarige niet met zn flesje drinken op tafel te laten tikken vanwege het otstaan van 'putjes in de tafel'. Toen ik daar verbouwereerd op reageerde en met grote verbazing duidelijk maakte dat ik het een heel vreemde benadering vond voor een gastvrouw van een tentje dat 'kindvriendelijk' prendeerd te zijn.. griste de dame in kwestie pardoes het flesje uit de handen van mijn 2 jaar oude jongste.. zonder schaamte! Volkomen onbeschaafd! En zij merkte ook nog even op dat wij te gast waren en wij ons als gasten diende te gedragen.
    Deze dame komt overduidelijk niet uit de horeca en heeft kennelijk geen idee wat gastvrijheid in deze tak van sport inhoudt! Om nog maar niet te spreken over kind(on)vriendelijkheid.

Ons advies: ga hier alleen heen als uw peuters net kleine volwassenen zijn, en enkel boekjes lezen en ja knikken want dat wordt er bij deze tent van ze verwacht..

Van eten is het hier niet meer gekomen, wij voelden ons niet welkom en zijn vertrokken naar een tent waar de kids wel welkom zijn. Die zijn er gelukkig genoeg in Haarlem.