• Lid sinds 26 november 2017

Diwali Palace

Amersfoort

De Landbouw

Goes

Monique heeft nog geen foto toegevoegd

1. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Diwali Palace

Toevallig hier terecht gekomen op weg naar het station. De entree doet geloven dat er alleen afgehaald wordt, het eetgedeelte is niet zo groot maar netjes en rustig zodat je ook geen last hebt van de mensen die wel komen afhalen. De kaart is overzichtelijk, goed beschreven wat er in de gerechten zit en hoe pittig het is.
    Als voorgerecht had ik de momo’s met groenten. Erg lekker. Het hoofdgerecht had ik als spicy gevraagd, ik kan best wat hebben. De lam vindaloo was uit de kunst. Mals vlees, en inderdaad spicy, compleet met tranen over de wangen.
    De serveerster was erg vriendelijk, komt informeren of alles in orde is. Bood ook aan om na het betalen lekker te blijven zitten, hele gastvrije sfeer.

2. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

Gisteren bij De Landbouw gegeten, diner. Het restaurant was vrijwel vol, het was druk. De wachttijd tot het voorgerecht kwam was iets lang, maar acceptabel. De bestelde gerechten waren zeer smakelijk. De zalm en toast prima, en vers stokbrood bij de kruidenboter. Hoofdgerecht kwam precies op het moment dat we echt weer wat lustten. Ook hoofdgerechten prima. Perfecte medium gebakken biefstuk, net de pepersaus was niet bijzonder. Schnitzels goed, niet droog, en vis ook prima.
    Personeel erg vriendelijk en attent. Gingen een mes halen dat was vergeten door een collega en vroeg zelf of we mayonaise wilden bij de frites en die mayonaise kwam ook.
    De negatieve reacties hiervoor verbazen me dan ook. Wij komen graag binnenkort weer een hapje eten.