• Lid sinds 1 maart 2013

Treffen

Arnhem

Midori

Apeldoorn

Monica heeft nog geen foto toegevoegd

1. Monica's profielfoto
    Monica heeft een recensie geschreven voor Midori

De sushi, sashimi, groentes en salades waren uitstekend zoals het hoort. Het vlees was echter smakeloos ... Die hadden wij dan ook laten staan, men vond dat gelukkig niet erg. Het bestelde eten kwam lekker snel; je hoefde niet lang op de 'volgende ronde' te wachten zeg maar. De bediening was verder ook aardig.

2. Monica's profielfoto
    Monica heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Missionaris

Ik vind het zo leuk dat ze iedere keer afwisselende menu's hebben. Zo is het altijd een verrassing en is het eten nooit hetzelfde. Het eten is hier nooit tegengevallen, maar vaak mag het ook wel een beetje meer zijn... De bediening is netjes, inrichting is chic en elegant.

3. Monica's profielfoto
    Monica heeft een recensie geschreven voor Treffen

Eerste keer bij Treffen gegeten. Ik had vis en mijn vriend had de biefstuk met chocola. Het eten was verrasssend goed! Het restaurant ziet er ook prima uit, mooi sfeervol. De bediening bestond uit 1 meisje (van 16?). Ze deed wel haar best maar je moest het met je eigen gezelschap gezellig maken. Gelet op het feit dat dit een a la carte restaurant is, viel de sfeer en de bediening mij toch wel tegen. We moeten er over nadenken of wij nog een keer willen terugkomen.

4. Monica's profielfoto
    Monica heeft een recensie geschreven voor Batavia
    Indonesisch Arnhem

Afgelopen weekend met mijn vriend hier wezen eten. We wilden eigenlijk Thais eten maar die zat vol en we hadden niet gereserveerd. Hier konden we wel terecht. We werden warm onthaald, de mensen in de bediening waren er aardig en lief. Ze kwamen vaak vragen of alles gesmaakt had. De sfeer was er ook erg goed. Het eten was helaas wel minder, we hadden een rijsttafel van circa 20 euro p.p. Mocht je ook wel wat van verwachten dachten we, maar het vlees was droog, de groente was hard en de nasi was niet op smaak gebracht. Ik heb wel eens lekkerder Indisch gegeten. De voorgerechten bestaande uit een loempia en pangsit was wel uitstekend. Daar hadden we wel wat meer van willen hebben. Het nagerecht (ijsje) was niets bijzonders. Gewoon ijsje met wat vruchten uit blik.

5. Monica's profielfoto
    Monica heeft een recensie geschreven voor Wokrestaurant Beekbergen

In de krant de actie gezien: all in voor 20 euro. Dus dit gingen we even uitproberen. Bij aankomst werden we welkom geheten door een medewerker en werden we naar een tafel gebracht. Eerst zaten we bijna naast het buffet maar toen we aangaven dat we bij het raam wilden zitten, was dat ook geen probleem. We begonnen eerst met een soepje en daarna met wat sushi. De sushi was lekker, niet helemaal uitgedroogd zoals je dat bij sommige restaurants hebt. Daarna nog gewokt, ze hebben daar veel keuze; vlees, garnalen en veel groentes. Het kwam weleens voor dat de bakken leeg waren maar dat werd redelijk snel weer aangevuld. Wij hadden niet lang hoeven te wachten bij de wok, maar je moet soms wel een beetje schreeuwen welke saus je wilde... De afzuigkap maakt nogal een lawaai maar dat hoorde je aan je tafel niet terug. Het vlees en vis van de hete plaat waren lekker , het smolt op je tong, je hoefde amper te kauwen! De service in de bediening was niet bijzonder; de bediening deed gewoon wat ze moest doen. De borden werden gewoon opgehaald, er word geen praatje met je gemaakt, dus je moest het zelf gezellig maken. Een kwartier voordat de tijd om was, werd ons nog gevraagd of wij nog een laatste drankje wilden. Wij hadden koffie genomen. Voor de prijs die je betaalt (20 euro all in voor 2 uurtjes) en de kwaliteit die je krijgt, is de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend te noemen. Wij zullen dan ook zeker vaker terugkomen, als we een keertje geen zin hebben om te koken maar wel gewoon lekker willen eten.