• Lid sinds 24 september 2010

De Rechter

Steenwijk

Tennessee Steakhouse

Steenwijk

miss.T heeft nog geen foto toegevoegd

1. miss.T's profielfoto
    miss.T heeft een recensie geschreven voor De Rechter

Simpel is nog een overstatement.

Niet vriendelijk en al helemaal niet bijster personeel.

Eten was niet lekker en beiden hebben we een groot deel laten staan. Veel graten in de vis.

Erg ongezellig en koude ruimte.

2,8
  2. miss.T's profielfoto
    miss.T heeft een recensie geschreven voor Tennessee Steakhouse

Bij binnen komst werden we opgewacht door een gastvrouw, we mochten een tafeltje uitkiezen.

Als voorgerecht had ik een carpaccio, deze heb ik niet opgegeten omdat hij doorweekt was, ook was de sla niet goed meer en al met al was het een natte hap.

Mijn vriend had mosterdsoep, die regelrecht uit blik leek te komen.

Toen we net het voorgerecht kregen ging de muziek ineens op zo een hard niveau dat we elkaar niet meer konden verstaan. Een paar minuten later kwam er pas iemand met een verjaardagsachtige taart uit de keuken en in totaal heeft de radio 5 minuten zo hard gestaan dat je elkaar niet verstond en het licht was uit, dus wij konden niet verder eten want het was pikkedonker. Verjaardagen zijn leuk, maar dit was echt belachelijk.

Als hoofdgerecht nam ik spareribs, ik vond ze erg matig. Ze waren droog en vielen niet van het bot af zoals je verwacht. De sausjes waren allemaal vrij sober en saai.

De frietjes waren oke.

Ook vond ik het personeel erg onvriendelijk en hebben we lang op onze drankjes moeten wachten. Ook kwamen ze niet vragen of het smaakte en of we nog iets wilden drinken en hebben ze ons niet eens eet smakelijk gewenst na het plaatsen van het hoofdgerecht.

Ik zal er niet meer komen.

3,4