• Lid sinds 3 oktober 2016

Jongens van de Fant

Urk

Subway

Zwolle

Mike heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mike's profielfoto
    Mike heeft gereageerd op een recensie van Jongens van de Fant

Waarschijnlijk gaat u nu een standje krijgen van iemand als reactie. Negatieve reacties hebben ze niet graag ;-)

2. Mike's profielfoto
    Mike vindt de recensie door Erik voor Jongens van de Fant leuk

Gisteren 2 familiezakken kibbeling en 5 scholfilets gekocht. Alles was te lang gebakken en daardoor gewoon droog geworden, zijn we niet gewend van deze visboer. Volgende keer controleer ik de producten eerst en zal het weigeren indien dit weer gebeurd. Erg jammer!

1 positieve stem1 negatieve stem
  3. Mike's profielfoto
    Mike heeft gereageerd op een recensie van Jongens van de Fant

Dat had die meneer toch ook op een normale vriendelijke manier kunnen communiceren Wim? Er is al agressie genoeg in de wereld, nergens voor nodig.

4. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Jongens van de Fant

Heerlijke vis, wel jammer wanneer je 5 minuten daarvoor nog voor rond de 30 Euro vis hebt gekocht je meteen op een agressieve manier door een man van het terras wordt gestuurd omdat je een broodje haring eet die je bij de buurman hebt gekocht. Ik was een zeer tevreden klant, nu kom ik niet meer helaas.

5. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Zwolle

Lekkere broodjes gekocht, alleen de meneer die daar zaterdagochtend werkte was super chagrijnig. Leek wel of hij helemaal geen plezier had in zijn werk. Dit is geen reclame voor de zaak.