• Lid sinds 15 mei 2013

Mykonos

Weert

Mieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Mieke

Voor Moederdag zijn wij daar zaterdag gaan eten, uiteraard met kinderen. Een kindermenu kost gem 14 euro en dat is zonder een (water) ijsje of verrassing. Je kunt nog wel voor 5 euro ( dat is zo 'n beetje het goedkoopste ijsje op de kaart) og een toetje betellen. Opzich zou dat best allemaal kunnen als je in een sfeervol restaurant zit met goede bediening. Dat was dus niet zo. De bediening wist steeds niet aan wie ze wat moesten brengen. Tevens liet mijn dochtertje, direct toen de drank geleverd werd, deze omvallen. De reactie van de ober was erg koel en we moeten dan ook zelf weer voor het opnieuw geleverd drankje betalen omdat het uiteraard een Moederdag feestje was hebben we maar niet moeilijk gedaan. Ik heb vervolgens mijn maaltijd op een natte kussen cq bank voortgezet. Wij werden in een hoek gepropt waar meer mensen met kinderen zaten. Ook deze kinderen waren niet erg blij want er werd veel gehuild n gejengeld. Veel kinderen in kleine ruimte, geen verder vertier voor ze, erg duur voor deze eetfabriek en geen goede bediening.

Op het laatst zijn we nog even naar de Mac Donald gelopen om daar in alle rust de kinderen nog voor 1 euro een verassingstoetje te laten nuttigen!! Dit om de avond vooral ook voor de kinderen leuk af te ronden

Kwaliteit / prijsverhouding is in deze eetfabriek helemaal zoek!!
    Totaal niet kind vriendelijk. Blijf vooral weg vooral als je kinderen hebt!

3,5