• Lid sinds 4 mei 2011

Eeterie 03402

Nieuwegein

Minos Pallas

Nieuwegein

Mieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

Deze keer niet zo'n goede ervaring. Mezedes besteld voor 2 personen. Allereerst kregen we verbrand brood. Na 2 stukjes bittere broodkorsten was ik er wel klaar mee. Toen kwamen de warme gerechten. Nou ja, warm konden we het echt niet noemen. Alles was lauw. Zelfs de patat kwam slap uit het bakje.
    Toen we besloten hadden er iets van te zeggen (eerste keer van mijn leven) werd alles van tafel gehaald en compleet in de magnetron gezet. Resultaat: plastic feta en hete tzatziki. Helaas waren ze vergeten de patat en rijst mee te nemen dus dat bleef koud. Als compensatie kregen we wel 3 gerechtjes extra. Dit kon onze avond niet meer redden. Jammer, jammer, jammer. Voorlopig de laatste keer geweest.

2. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Eeterie 03402

Mieke

Omdat de naam 03402 zeker was blijven hangen na het stukje in de Molenkruier besloten wij er, na het kijken op de internetsite, vanavond te gaan eten. Ik vond het geweldig! De rosé die we dronken was fantastisch, de sfeer heel huiselijk en prettig en het eten was echt goed. Ze staan bij mij in de top 3 van goede restaurants hier in Nieuwegein.