• Lid sinds 21 april 2010
  • Leeftijd: 40

Mieke, 26 jaar jong en groot fan van restaurants en eten. Deze grote passie uit zich onder andere in het zijn van kok, het hebben van een huiskamer restaurantje en het bezoeken van diverse restaurants.

Kletsen & Proeven

La Terra Italiana

3. La Terra Italiana

Zwolle

Mieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mieke's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor La Terra Italiana

La Terra is één van de meest vriendelijke restaurants in Zwolle, zowel voor je portemonnee als je smaakpapillen. Daar komt bij dat het personeel een geweldig team is die draait als klokwerk. De kaart is enorm, wat de keuze soms moeilijk maakt, maar de kwaliteit niet minder. Ik kom hier eigenlijk het vaakst. Als ik 'gewoon lekker rustig' uit eten wil zonder nieuwe poespas en zeker wil weten dat het lekker en goed is, dan ga ik naar La Terra. Hulde!

3. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Kletsen & Proeven

Dit eerlijke bistrootje bij uitstek is een verrassing geweest voor mij. Bij de naam bistro verlaag ik mijn standaard, maar dat is in dit geval niet helemaal noodzakelijk geweest.

Hoewel het personeel (grotendeels bestaande uit hele jonge dames) iets te popi deed en persoonlijke zaken niet buiten het zicht van de gasten hield, waren ze zeer vriendelijk en hulpvaardig.

De kaart valt niet tegen. Goede ruime keuze en toch op een strakke manier beperkt zodat je niet eeuwig blijft staren. Ondanks de obsessie van de kok met mosterd (mosterdsaus op veel gerechten of erbij én mosterdsoep) viel er veel lekkers te proeven.

Geen droog vlees, geen goedkope wijnen en geen slappe friet. Allemaal goed geproportioneerd en mooi opgediend.

Eigenlijk te goed voor een bistro, maar ook écht geen restaurant! Fijne ervaring, kom zeker terug op een warme zondagmiddag!