• Lid sinds 20 december 2009

Verzot op lekker eten. Met name italiaans en indisch hebben mijn voorkeur. Ik analyseer graag restaurants en het eten dat ik krijg op het bord voor mijn neus.

Andaman

Axel
  2. Andaman

Axel

De Graanbeurs

Terneuzen

Michaël heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor Papas Tapas

Naar aanleiding van deze site eens gaan kijken bij Papas Tapas. Bij binnenkomst eerst even moeten wennen aan de donkerte (en ik bleek niet de enige, te horen aan andere binnenkomende gasten). De sfeer is gezellig en het is mooi aangekleed. De bediening was vriendelijk, maar steeds een ander en dat vind ik zelf niet zo prettig. Voorgerecht gehaktballetjes in tomatensaus. Lekker, maar ik heb ze beter gegeten.

Als hoofdgerecht biefstuk van de haas met gesmolten blauwe kaas. De combinatie was erg lekker. Hoewel ik specifiek om een medium biefstuk vroeg bleek de kern rauw. Aangezien de biefstuk erg groot was en er geen vocht uitliep heb ik het daarbij gelaten. De bediening overigens wilde de biefstuk nog verder bakken, maar ik had verder genoeg dus heb dat maar laten zitten. De spareribs (van mijn vrouw geproefd) waren erg lekker, maar heel anders gekruid dan ik gewend ben. Misschien handig als je dat al een beetje weet want wanneer je een andere smaak verwacht kan een gerecht vreemd uitvallen.
    Geen dessert genomen omdat voor en hoofd meer dan genoeg waren voor ons.
    Toppertje, ze hebben thee met verse munt! Erg goed en een prima afsluiter na een vrij zware maaltijd.

€60 euro betaald, vond prijs/kwaliteit iets te ver uit elkaar liggen. Zou er wel nog eens eten, mocht ik in de buurt komen.

2. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor Brasserie Zeelust

Even wat gedronken en een snackie tussendoor op het terras. Een combinatie op een schaal van verschillende hapjes. Was erg lekker met voor mij en mijn partner van alles wat wils. Kaas, vlees, warm, koud, brood en saus. Bediening erg vlot en vriendelijk ondanks de betrekkelijke drukte op het terras. Zowel op vragen als "graag met...." en "graag zonder...." werd bevestigend geantwoord. Ook een krant kon ik daar even tussendoor lezen. Ik was zeer tevreden door na een lange wandeltocht toch het goede terras te kiezen.

3. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor De Schouwse Hoeve

Tijdens de vakantie er ´s avonds gaan eten. Er was voetbal dus lekker rustig. De bediening was vriendelijk tegen ons, wel steeds een ander, wat ik persoonlijk niet zo prettig vind. Voor/hoofd/na gedaan. Tournedos was erg mals, bijgerechten erg lekker en apart voor deze tijd (snijbonen met paprika) en niet alleen afgezaagde sla. Schnitzel met prei/tomaat/kaas. Aparte combinatie maar erg goed, schnitzel beetje droog. Nagerecht met kaasplankje. Mooie combinatie van kazen en port, leuke touch was de vijgen/amandel"koek". Normaal houd ik niet van vijgen maar hierbij was het erg lekker. Origineler dus dan vele andere restaurantjes. Dat mag ik wel.....

De omgeving was erg gezellig, veel landelijke elementen.

4. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Tijd

In de afgelopen periode tweemaal bij " de Tijd" gegeten. Eerste keer viel erg tegen. De als voortreffelijk aangeschreven en alom geroemde vissoep (volgens het personeel) was werkelijk niet lekker. Tweede keer met de kinderen er geweest om ze te laten spelen in de speelhal met kindvriendelijke klimrekken. Zag er goed verzorgd uit en door afgesloten ruimte rustiger dan in veel andere zaken met kinderklimrekken. Eten was redelijk, kinderen vonden het wel lekker. Prijs/kwaliteit was redelijk. Goed om even je maag te vullen maar om echt lekker uitgebreid te lunchen/dineren moet je volgens mij ergens anders naar toe.

6,1
  5. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft Sadewa toegevoegd als favoriet restaurant

Sadewa eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Chinees-Indisch
    Kandeelstraat 9 Terneuzen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft Andaman toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Thais
    Weststraat 4 Axel
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor De Graanbeurs

Verschillende keren er gegeten en de smaak van de gerechten is erg lekker. Maar....ik heb al verschillende keren meegemaakt dat ik erg lang moest wachten terwijl de zaak nagenoeg leeg was. Even vlug een broodje zat er dus niet in. De zaak zelf is erg gezellig aangekleed en knus. Wanneer op de kaart de bastognetaart met kersen staat is dit zeker een aanrader (wel zoet!)

8. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Lekker eten en voor onze kinderen een feest want ze zijn daar kindvriendelijk. Een klein nadeel is de betrekkelijk weinig ruimte die je hebt om te zitten wanneer het er druk is. Bediening is vriendelijk en voor ons als gezin (2 volw 2 k) is het goed betaalbaar.

9. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor Sadewa
    Chinees-Indisch Terneuzen

Al diverse keren gegeten in het afgelopen jaar. Het buffet is verrukkelijk voor de bijna belachelijk lage prijs van 21 euro p.p.

Vooraf aan het buffet is uitleg over de gerechten mogelijk. De huisgemaakte spekkoek (hoort niet bij het buffet) is heerlijk en een absolute aanrader! De kok en gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk, sfeer is rustig en aangenaam. Klein nadeeltje: als je vaker komt hoor je vaak dezelfde muziek langskomen. Ik vind het leuke muziek maar op den duur een beetje eentonig. Al met al laat ik me er daar niet door weerhouden om er te gaan eten.

10. Michaël's profielfoto
    Michaël heeft een recensie geschreven voor Andaman

Zeer smakelijke gerechten, variërend tussen mild en zeer heet. Dit is duidelijk op de kaart aangegeven. De schalen zijn mooi opgemaakt (rijst of miehoen worden apart geserveerd). De bediening is vriendelijk en het ziet er schoon uit (keuken vanaf het zitgedeelte zichtbaar en dat zegt vaak genoeg!).

Wat ik persoonlijk ook fijn vind is het feit dat je er lekker en goed kan eten voor een leuke prijs. De zaak is knus en is naar mijn mening geschikt voor romantisch dineren. Bediening huppelt niet constant om je heen maar staat paraat voor wanneer je een vraag hebt. Top!