• Lid sinds 31 mei 2013

GastroBras Da Nini

Zwolle
  2. La Stalla

Zwolle

Meindert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Meindert's profielfoto
    Meindert heeft een recensie geschreven voor GastroBras Da Nini

Gezien de recensies dachten wij eindelijk een goede Italiaan in Zwolle! Nou dat viel even vies tegen. Bediening en sfeer zijn goed! Het eten was een regelrechte teleurstelling. Gekozen voor Tigelle en Gnocco, niet doen dus! Het komt neer op een paar stukjes vleeswaren en vier flinterdunne stukjes kaas. Zo uit de supermarkt en geen bijzondere smaken! Verder bestaat het uit ui, sjalot, olijf en tomaat waarvoor we dus wel 50,- € kwijtwaren. Hier zat dan nog Penne carbonara bij, pasta helaas zacht gekookt! De 4 kleine gamba's hebben we laten staan, de geur was erg sterk! Gegrilde groente heb ik niet gezien, wel een bakje salade die al te lang gestaan had! Personeel was het met ons eens en gaf min of meer aan dat het concept niet lang meer op de kaart zal staan. Had Italiaanse geuren en smaken verwacht maar alles smaakte flauw en laf. Jammer,jammer uiteindelijk al met al met z'n tweeën honderd euro kwijt voor een schaaltje vleeswaren! Ik zou haast zeggen dat wanneer u Italiaans wilt eten: kom bij mij langs, ik kook namelijk zonder moeite beter en lekkerder Italiaans dan de koks bij Da nini!

2. Meindert's profielfoto
    Meindert heeft La Stalla toegevoegd als favoriet restaurant