• Lid sinds 15 juli 2010

Wow Taco

Almere

De Kemphaan

Almere

Matiene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Matiene's profielfoto
    Matiene heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Kruisberg

Heerlijk eten, mijn ouders en andere familie leden hebben daar ook een aantal keer in de zaal een feest gehouden en restaurant de Kruisberg zorgt voor het koud en warm buffet, drank(jes) en bediening. Elke keer weer genoten! Prima in orde.

2. Matiene's profielfoto
    Matiene heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Herberg

Met zijn 2en wezen steengrillen. Verwacht geen hoogstaande culinaire gerechten etc., maar genoeg vlees, sausjes, kaasfondue en patat. Bediending vriendelijk!

Maar er mag wel eens een sopje door het restaurant heen. Ook de ramen kunnen wel een beurtje gebruiken, we konden amper naar buiten kijken.

6,1
  3. Matiene's profielfoto
    Matiene heeft een recensie geschreven voor De Kemphaan
    Internationaal Almere

Heerlijke lunch besteld bij de Kemphaan. Vriendelijke bediening, natuurlijk een prachtige omgeving, wel behoorlijk wat wespen op het terras helaas. Prima, eerlijk eten, tot in de puntjes verzorgd. Wij komen hier zeker nog eens terug!

4. Matiene's profielfoto
    Matiene heeft een recensie geschreven voor Wow Taco
    Nederlands Almere

Afgelopen maandagavond eten besteld bij Wow Taco, de dame aan de telefoon vertelde me dat het binnen een uur bezorgd zou worden. De bezorger stond na 2 uur pas voor de deur. De af te rekenen prijs was 27,80 en hij had geen klein geld (ik was niet van plan fooi te geven ivm 2 uur wachten). Ik had hem eigenlijk terug moeten sturen maar we hadden inmiddels zo'n trek en het was half 10 dus we konden nergens anders meer bestellen zodat we hem maar 30 euro betaalden.

De wraps kip die we besteld hadden waren prima te eten. De chickenwings aangebrand, de burgers was klef, koud en belegd met oude sla, de friet was te zout, koud en slap. En de beloofde gratis cola bij het menu was er niet. Dus wij bestellen hier nooit weer.

3,4