• Lid sinds 11 januari 2016

De Kleine Abtshoeve

Oosterhout

Olympia

Zwolle

Mary van Riel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mary van Riel's profielfoto
    Mary van Riel heeft een recensie geschreven voor De Kleine Abtshoeve

De ambiance, landelijk en sfeervol is heel prettig. Evenals de eigenaren en personeel. Zelfs onder grote drukte was het eten heel smaakvol en leuk opgediend, alle lof.
    Wij komen zeker terug om nog meer te genieten van het lekkere eten en de hele fijne sfeer. Bedankt Lia en Rene.

2. Mary van Riel's profielfoto
    Mary van Riel heeft een recensie geschreven voor Olympia

Ronduit een drama, Ik kreeg een verkeerde combinatie, in plaats van ossenhaas kreeg ik gehakt. Wat een verschil. Ik dacht dat ik fout besteld had, maar de fout lag bij de keuken. Gyros vlees was minder dan lauw, dat werd wel vervangen en was toen ook smakelijk. De rijst was minder dan lauw en minimaal. Je kon wel bij krijgen, maar het stond ook zielig op de Plate. De discussie hierover was vervelend. Klant is koning en heeft gelijk (en dat had ik) kennen ze niet.
    Vreemd dat de kersen bij het dessert zo vreemd smaakten. Eigenaresse liet het potje zien en uit dat potje smaakten de kersen goed? Wat hadden ze ermee gedaan. Kortom, niet ontspannen, niet lekker, niet gezellig. Wij komen er nooit meer!
    Zonde, want de zaak ziet er goed uit, gezellig met een open vuur en lekker ruime zitplaatsen, echt jammer! Dessert stond uiteraard niet op de rekening, maar de €58,00 die we betaald hebben was weggegooid geld.

2,6