• Lid sinds 4 februari 2024

Alphen aan den Rijn

Mary en Ruud Scheffer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mary en Ruud Scheffer's profielfoto
    Mary en Ruud Scheffer heeft een recensie geschreven voor Daan

Zaterdag 03-02-2023 hebben wij Mary ( echtgenote, moeder en oma ) haar verjaardag bij Daan gevierd. Al eerder hebben wij bij Daan geluncht. Bij binnenkomst werden wij aller vriendelijks ontvangen en met name heel vriendelijk. Wij waren met 10 personen, wij zelf onze kinderen en kleinkinderen. Aan tafel zaten werden er voor de kleintjes gelijk tekenspullen aan gereikt. Wij moesten even wachten op de anderen en in de tussen tijd een drankje en praatje met de aller vriendelijkste eigenaresse en medewerkster.
    Toen iedereen aanwezig was hebben wij onze lunch besteld dit vanuit een zeer uitgebreide kaart. Niks werd opgedrongen en met enige regelmaat werd gevraagd of alles in orde en genoeg was. De bestelde gerechten waren super lekker en er was meer als genoeg. En weer de vriendelijkheid iedereen was super aardig.
    Conclusie; Vriendelijkheid, netjes, goede kwaliteit, huislijk, goede sfeer en super vriendelijk.
    Ondanks dat wij niet in Alphen aan den Rijn wonen ( onze kinderen wel ) blijven wij terugkomen bij Daan en zullen wij dit restaurant aan een ieder aan bevelen.
    Mary en Ruud Scheffer