• Lid sinds 16 oktober 2012

Vestdijk47

Zarzo

Zarzo

Eindhoven

Martijn Bouwmans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Kastanjehof

Op uitnodiging meegegaan voor een lunchmenu welke bij groupon gekocht is.
    Mooi imposant gebouw en bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten door de gastvrouw. We werden naar onze tafel begeleid en kregen snel genoeg ons aperitiefje met de menukaart waar we de gerechten van ons keuzemenu konden kiezen.
    Prima in elkaar gezet menu voor deze prijs en voor ieder wat wils. De porties waren voor een lunch prima en de gerechtjes waren ook smaakvol. Hier en daar een klein aandachtspuntje maar we waren tevreden.
    Voor de wijnen hadden we gekozen voor een gruner veltliner en een tempranillo reserva welke naar verwachting voldeden. Aangenaam en smaakvol.

3. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Vandeijck
    Internationaal Riethoven

Wat een mooie zaak is dit! Nette ontvangst waar je meteen een blik in de keuken kan werpen en het is een leuke ruimte om te beginnen met een aperitiefje.
    We hebben genoten van een 9 gangen diner en dit was een aangename kennismaking met dit restaurant. De gerechten waren smaakvol en een lust voor het oog en werden goed begeleidt door de geselecteerde wijnen. Jammer dat het deze avond wat rustiger was, maar door de indeling van het restaurant blijft het toch aangenaam gezellig.

4. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Helmond

Voor ons absoluut de eerste keus als wij chinees willen eten. Mocht je wat willen buiten de kaart om en laat je dit op tijd weten, is dit geen probleem en wordt er voor gezorgd. Het eten is erg goed en smaakvol. De eigenaar en eigenaresse zijn hele vriendelijke mensen en de service vanuit hun en het personeel is boven verwachting.

5. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Zarzo
    Nederlands Eindhoven

2e bezoek aan Zarzo en nummer 3 gaat zeker komen! Weer waanzinnig goed gegeten en gedronken.. chapeau!

6. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Senza Pari

Even binnengelopen voor een late lunch. Vooraf een tomatensoep en voor mijn vriendin een bospaddenstoelensoep. Ik was enthousiaster over de tomatensoep dan zij over haar soep. Daarna had ik een salade vitello tonato, en zij een salade met tonijn. De garing van beide hoofdingrediënten vonden we op t randje. De garnituren van de salades waren hetzelfde, dus dat had eventueel wel wat spannender gekund wat ons betreft. De huiswijn smaakt echt prima, is niks van te zeggen en de prijs is ook gewoon heel netjes, maar we vonden het jammer dat ie zo gruwelijk koud geserveerd werd.

7. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Mangiare

Afgelopen maandag voor het eerst aangeschoven bij Mangiare. Eerst hebben we een drankje gedaan aan een hoger zitje voor bij de bar, maar voor we onze jas uit hadden werd ons al gevraagd wat we wilden drinken. Drankje besteld en toch maar even gezegd dat we eerst rustig wat willen drinken en daarna de kaart wilden voor wat eten te bestellen, zodat we de gehaaste eerste indruk toch even een stop toeriepen. Later de keuze gemaakt voor de gerechten; carpaccio van inktvis met coquille en een pomodorisoep, voor de hoofdgerechten de rib-eye en lamskroon. De wijn die we erbij namen; Nocte (nieuw in assortiment..) was echt heerlijk! De gerechten waren over het algemeen ook wel goed. De enige aanmerking die we hadden was op de ribeye, Het was een 300 grams ribeye met zo'n 500 gram rucola. Nou vindt mijn vriendin rucola heel lekker, maar dit was een beetje te veel van het goede. De kwaliteit van het vlees vonden wij ook niet goed genoeg voor de prijs.

8. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Vestdijk47
    Internationaal Eindhoven

Gister aan mogen schuiven aan de chef's table bij Vestdijk 47. Bij binnenkomst eerst lekker een glaasje champagne in de bar met een oester waarop passievrucht. Lekker begin! Toen gingen we aan tafel en hebben ons goed laten verwennen met verrassende gerechten en over het algemeen goed bijpassende wijnen. We hebben echt genoten en het was een heerlijk avondje uit!

9. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf

Met 2 personen zijn we gaan eten bij Olijf in Nuenen en we hebben een heerlijke avond gehad! De bediening was prima en zo ook de kwaliteit van het diner. Bekend met 1 van hun wijnleveranciers hebben we doelbewust gekozen voor een fles Memundis bij het eten. Wat een topwijn! Elke slok opzich is een ervaring. Qua eten hadden we gekozen voor het Menu Degustatione D’Oro met wat luxere producten dan het normale surprise menu (langoustine, coquille en zeebaars, hertenrug met lever…). Elke gang was genieten en op het eten was weinig aan te merken, behalve dat het tussengerecht niet helemaal in balans was omdat de ras el hanout kruiden in de pompoencrème te overheersend waren voor bij de coquille en het schuim van het gerecht en de zeebaars daarnaast te ver door was. De rest was echter perfect bereid. Men nam de tijd voor elk gerecht, maar we hebben geen moment verveeld om ons heen zitten kijken. We hebben een compleet avond uit gehad en komen graag nog eens terug!

10. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor De Eetkamer

Vorige week voor de 2e keer gegeten in de Eetkamer en weer gekozen voor het menu de l'ocean.
    We hebben weer heel erg genoten en gepeuzeld van de fruit de mer vooraf en het halve kreeftje als pièce.
    De bediening is netjes en correct, maar mag wat alerter zijn op lege glazen.
    Al met al hebben we weer een geslaagde ervaring met de Eetkamer en hebben een leuke avond gehad.
    Tot ziens!

11. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Vida Pura
    Internationaal Valkenswaard

Wederom een heerlijke avond beleefd bij Vida Pura. De ambiance sluit naadloos aan bij het culinair hoogstaande eten en met de prijswinnende huiswijn zit je altijd gebeiteld. Er is veel techniek terug te vinden op de borden en de surprise gerecht worden goed toegelicht door een vakkundige zwarte brigade. De gastheer en eigenaar blinkt uit in zijn vak. Het 3 gangen surprise menu bestond vooraf uit een combinatie tonijn/zalm/gamba en als hoofd kregen we kalfswang en tournedos. Een fruitig nagerecht/kaasplankje sloten de maaltijd heerlijk af. Het enige waar we iets op aan konden merken was een niet mooi schoongemaakte gamba en een portjus wat iets aan smaak/body te kort schoot. Voor de rest niks dan lof en we hebben van het diner genoten. Vida Pura, tot de volgende keer!

12. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Brasserie FLO

Lekker genoten van een Fruit de Mer met een flesje Viré Clesse erbij.. Alles smaakte lekker! We hebben 2,5 uur zitten genieten van de verse lekkernijen.. De bediening was erg vriendelijk en alert. Een goed adres als je niet in de buurt bent van de kust voor een Fruit de Mer!

13. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Wat een mooie zaak! Ziet er echt heel leuk en gezellig uit!
    We werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. De sushi smaakte over het algemeen prima en we werden vlot en goed geholpen. We zaten alleen in zo'n kamertje aan de zijmuur waardoor een van ons de hele tijd de gerechtjes aan moest pakken omdat de bediening niet bij de tafel kan. Maar we hebben een leuke avond gehad en prima gegeten en gedronken, dus we komen zeker nog een keer terug!

14. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor Zarzo
    Nederlands Eindhoven

We hebben heel goed gegeten! Lekkere combinaties en je proefde dat er veel tijd en passie in de gerechten zat! De wijnen die uitgekozen waren bij de gerechten waren ook heerlijk.. Laat die ster maar komen!

15. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft In de Heerlyckheid toegevoegd als favoriet restaurant

In de Heerlyckheid

Samen eten is al olie voor de vriendschap
    €€ -
    • Frans
    • Huiskamerrestaurant
    Stationsstraat 113 Deurne
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  16. Martijn Bouwmans's profielfoto
    Martijn Bouwmans heeft een recensie geschreven voor De Eetkamer

We hebben heerlijk genoten van de eerste 2 gangen van het menu de l'ocean! Een lekkere fruit de mer vooraf, half kreeftje als hoofdgerecht en een beetje een teleurstellend, creatiefloos nagerecht. Als je 2 gangen lekker aan het smullen bent, is een dessert (citroenijs met wodka; recht toe recht aan, 2 bolletjes citroenijs in een martiniglas met wodka) en een kaasbordje ( 5 soorten kaas met stokbrood zonder honing of een stroop oid) toch wel een beetje jammer..
    De bediening was correct, maar mag wat mij betreft wel wat losser.
    Verder hebben we heerlijk genoten van een lekker aperitiefje, lekker flesje wijn en veel lekkers aan zeevruchten etc.! We komen graag nog een keer terug..