• Lid sinds 2 mei 2010

Churchill

Assen

Lunchroom Onder ons

Hoorn

martha heeft nog geen foto toegevoegd

1. martha's profielfoto
    martha vindt de recensie door Johan uit Rosmalen voor Zorba leuk

Johan uit Rosmalen

Maandag 27-10-2014 bij Zorba wezen eten. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk, en gerechten waren zeer goed bereid. Als we weer in de buurt van Hoorn komen gaan we zeker weer hier eten. Bedankt voor het bezorgen van een leuke avond.

2. martha's profielfoto
    martha heeft gereageerd op een recensie van Zorba

Erg jammer dat Uw bezoek aan ons restaurant U niet is bevallen. Voor onze vegetarische gasten hebben wij 7! Verschillende voorgerechten + een maandmenu waarin de maand juli een apart vegetarisch voorgerecht staat. Het vegetarisch hoofdgerecht bestaat uit filodeeg met spinazie en feta uit de oven, geroerbakte verse groeten, een huisgemaakt gefrituurd kaaskroketje, rijst, een in de oven gepofte Aardappel, gemengde salade en gefrituurde wedges. Jammer dat U Uw klacht hier deponeert en het niet aan ons heeft gemeld.

3. martha's profielfoto
    martha vindt de recensie door Bernadette den Hertog voor De Liefde leuk

Bernadette den Hertog

Mensen, ga hier eten. Toevallig bij dit restaurant terecht gekomen en heb er heerlijk gegeten. De volgende dag zijn we er weer gaan eten. (ik was een weekendje in Doesburg met 4 personen.) Ook het vegetarische eten is geweldig en neem er een lekker wijntje bij. Sommelier geeft goede adviezen en heeft er ook nog een mooi verhaal bij.

4. martha's profielfoto
    martha vindt de recensie door J. Raamsman voor Da Mario leuk

Weer terug bij Da Mario! Super lekker weer gegeten, klantvriendelijkheid, sfeer, kwaliteit eten en voor herhaling vatbaar! wij komen hier altijd eten als we een dagje Deventer doen, kijken er altijd weer naar uit!
    Hebben ook nog een persoonlijk bedankje gemaakt op ons bord, zie foto :-)

5. martha's profielfoto
    martha vindt de recensie door Nelleke voor Bistro de 13 Balcken leuk

Heerlijk gegeten bij De 13 Balcken! Bediening was prima, eten heerlijk! Een aanrader.

6. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Onder ons

Dit is onze favoriete lunch-plek in Hoorn. Heerlijke belegde broodjes, vooral de ciabatta met carpaccio en de club sandwich zijn heelijk. Vriendelijke, spontane bediening. Van de week heerlijk op het mooie terras gezeten en genoten van een italiaanse bol met tonijnsalade. Ook een aanrader.

7. martha's profielfoto
    martha vindt de recensie door wisse voor 't Wolfersveen leuk

Amuse was een klein soesje, voorgerecht: simpel zalmtartaartje met bietensaus,hoofgerecht: vlees oke, maar veel te weinig groente- (2 peultjes/1 worteltje) en aardappelgarnituur, smaak was wel goed. Nagerecht ook simpel. Misschien kwam het door de hitte van die dag?
    Zaten met een aantal vakantieveilingbon- mensen keurig op een rij, je kon bij de buren al zien wat het volgende gerecht was. Helaas liet 1 serveerster ook wel merken
    dat we via v.v. waren, andere tafeltjes werden toch anders bejegend.
    Kortom jammer en voor ons niet voor herhaling vatbaar.

4,7
  8. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Gereserveerd via de website, gaat prima. Daar aangekomen met 5 personen aan een krappe 4 persoonstafel geplaatst...Eten is goed, porties van prima formaat. Bediening onpersoonlijk, gericht op verkoop van drank en verder een systeem van "aanpakken en aangeven" sorry daarvoor gaan wij niet uit eten. Kortom, leuk concept, voor de prijs is het okay, maar wij betalen liever een paar euro's meer en dan zit je comfortabel en is de service stukken beter/persoonlijker..

5,9
  9. martha's profielfoto
    martha vindt de recensie door fam heere voor Asian Paradise leuk

fam heere

De sfeer is goed en het personeel doet goed hun werken en zijn hartstikke lief voor kleine kinderen.

10. martha's profielfoto
    martha vindt de recensie door Agnes voor Bella Italia leuk

Ben afgelopen week behoorlijk geschoffeerd door de gastvrouw. Vroeger toen vaders en moeders het bedrijf nog hadden zou dat nooit gebeuren, maar onder deze dame is het zelfs mogelijk om klanten die al 25 jaar trouw komen eten slecht te behandelen. Het andere personeel mankeert niets aan, echt niet, die werken netjes en vriendelijk, wel gehaast onder druk van de dame in kwestie.

De reden van de slechte behandeling is net als in andere recenties genoemd "de enorme lange wachttijd waar je als klant niets van mag zeggen". Ik heb dat wel gedaan, en toen was het hommeles met de dame.

Het eten is goed, althans de pizzas en de pastagerechten. De kaart zou in deze tijden uitgebreid mogen worden met wat meer italiaanse specialiteiten en een beter assortiment antipasta. De commercialisering, massa versus kwaliteit, lijkt langzaam de overhand te krijgen hier. Maar nogmaal, niet ten koste van de pizzas, echt een aanrader (mits je wachten niet erg vindt)!

Prijzen zijn redelijk, als de ambiance beter was zou ik zeggen dat het goed was. De drankjes zijn aan de dure kant waardoor mensen geen tweede drankje bestellen. Penny wise pound foolish zou ik zeggen... Ofwel prijs iets omlaag en je verkoopt meer en je netto marge per tafel gaat omhoog. Maar goed, dat benader ik als ex horeca ondernemer...

Algemeen; eten is goed, prijs drankjes iets te hoog, bediening gehaast maar netjes, gastvrouw is onbeschoft.

3,4
  11. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Lekker Puh
    Nederlands Groet

vorige week na een ochtend strand camperduin hier rond 1430 uur hier heerlijk een lunch genoten; club sandwich echt super,pistolet paling prima, pistolet zalm prima en brood met kroket ook keurig zoals het hoort. De dag erna hele dag naar het stand geweest, dus tegen 17.30 uur gearriveerd bij Lekker Puh. Plaats genomen op het sfeervolle terras. Sate (2keer ) en varkenshaas (2keer ) echt prima. 2 soorten salade. frietjes en vers gebakken aardappeltjes, en witlof uit de oven als bijgerechten,Bediening kwam vragen ofe alles naar wens was, nou dat was het zeker.Als dessert prima cappucino en dame blanche.Het liep halverwege de avond helemaal vol, datw verbaasde ons niks. Wij komen zeker weer terug!

12. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

vorige week woensdag hier heerlijk Griekse tappas gegeten; inktvis,kaaskroketjes, filodeeg met feta, frisse tonijnsalade, heerlijke stifado, lamscoteletjes en prima witte huiswijn.Leuke bediening, na afloop koffie op het prachtige terras. Zeker voor herhaling vatbaar

13. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

Wij eten zeer regelmatig bij dit sfeervolle Griekse restaurant.

De menukaart is erg uitgebreid dus er is voor elk wat wils. De kwaliteit van het eten is prima en de bediening is erg aardig. Kortom een aanrader!

14. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Sailor's

Entourage is leuk.

Grote ruimte en erg veel personeel op een zondagochtend/middag. ( 8 man in de bediening!)

Bediening vriendelijk, beetje overdreven.

Eten ronduit slecht voor de prijs.

Koude gerechten ontvangen terwijl deze warm behoren te zijn.

Opmerking ober : smakelijk eten ondanks dat het koud is..

Gerechten teruggestuurd en uiteindelijk warm terug gekregen.

Smaak redelijk.

Niet voor herhaling.

3,5
  15. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Bommels
    Eetcafé Hoorn

Altijd een gezellige sfeer hier.

Soms erg amicale bediening maar dat maakt het juist leuk.

Prima menukaart, altijd iets buiten de kaart om als specialiteit.

Prima porties en kwaliteit / prijs verhouding is okay.

Erg leuk eetcafe.

16. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Hoorn

Mooie tent helaas slecht eten en nog slechtere bediening.

Geen kennis van zaken en toen wij hier waren 3 keer iets mis gegaan. Geen excuses..

Toppunt is dat de eigenaar lekker zelf op het terras aan de wijn zit en niet bijspringt in zo´n chaos.

17. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Churchill
    Nederlands Assen

Mooi ingerichte zaak, maar dat is het enige positieve. Hier gegeten op een doordeweekse avond. Veel bediening, maar het was erg rustig. Elke keer een ander aan de tafel met de standaard vragen etc. Eten niet bijzonder, kleine porties en erg prijzig. Niet voor herhaling vatbaar

5,1
  18. martha's profielfoto
    martha heeft een recensie geschreven voor Zorba

erg leuk sfeervol restaurant.Prima bediening.We hebben heerlijk gegeten tegen een zeer scherpe prijs!Zeker een aanrader.