• Lid sinds 21 juni 2020

Vols

Vaals
  2. Vols

Vaals

Marleen van Gool heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marleen van Gool's profielfoto
    Marleen van Gool heeft gereageerd op een recensie van Brasserie de Raadskelder

Ik schreef al een recensie maar kan het niet laten om er nog meer op te reageren. Deze vriendelijk mensen aanklagen???? Doen!!!!! Er waren genoeg getuigen van uw walgelijk gedrag?! En dat u een slapeloze nacht heeft gehad is begrijpelijk met zo,n rot karakter!!! Dat heet nu Karma?????

2. Marleen van Gool's profielfoto
    Marleen van Gool heeft gereageerd op een recensie van Brasserie de Raadskelder

Een reactie op die aso meneer Rob!!! Wij zaten ook in dit restaurant en ik moet zeggen dat u zich heel erg asociaal heeft gedragen!!!! U moest zich doodschamen!!! In de meeste restaurants moet je per tafel aftekenen maar jullie gierigaards moesten weer apart afrekenen!!!! Uw vrouw kon niet veel eten zei u maar dat was niet te zien!!! Het lijkt me het verstandigste dat jullie voortaan naar MD gaan ipv een goed restaurant zoals de Raadskelder die die de gasten altijd geweldig verzorgen!!! Maar daar krijgt u zeker geen gratis flessen wijn zoals u nu wel lekker heeft gekregen!!!

3. Marleen van Gool's profielfoto
    Marleen van Gool vindt de recensie door Rob voor Brasserie de Raadskelder niet leuk

Met 6 man wilden wij van een gezellige avond genieten. één persoon kon niet zoveel eten en wilde een voorgerecht samen met ons hoofdgerecht. Dat was alleen mogelijk als ze €5,- (hoofdgerecht toeslag) extra betaalde, volgens hun systeem. Dit was voor ons niet te begrijpen, omdat dit in andere restaurants geen probleem is.
    De dame meende dat vorige gasten daar al vaak misbruik van maakten en dat ze daarvan niet konden leven.Zodoende werd het als voorgerecht besteld en wij ons hoofdgerecht.
    Het zat mij niet lekker, waarop ik een poging waagde de dame aan te spreken om onze hoofdgerechten samen te serveren, waarop zij ons begon te drijgen het restaurant te verlaten. Wij wilden onze avond niet verpesten en gaven dan een ok voor het systeem !
    Zodoende wachten wij af totdat het voorgerecht genuttigd was, waarop wij een fles wijn als goedmakerdje kregen. In de kaart stond "groente van het seizoen" en geserveerd werd een klein kommetje met piepklein beetje sla en fruit. Bij navraag kwam het antwoord "Het is buiten warm en iedere dag wel iets anders is".
    De betaling wilden wij graag splitsen in 3 delen, dat ging erg moeizaam. de dame vertelde dat ze dat normaal niet doen maar door ons gezijk maakte ze een uitzondering.
    De dame beledigde mij ten diepste en adviseerd de volgende keer naar Mc Donald's te gaan.
    Ik wil jullie hier allemaal nooit meer zien.
    Wij wilden dit eigenlijk niet online zetten. maar de dame bleef met beledigen doorgaan en ook mijn vrouw helemaal op 100 gejaagd heeft, terwijl ze de hele tijd rustig was.
    Dit was het onderste niveau wat je kunt meemaken en we moesten haar eigenlijk aanklagen voor psygische schade en onze slapeloze nacht.
    Wij schamen ons rot voor onze vrienden. Wij gaan heel vaak in goede restaurants en hebben zoiets onbeschofts en vernederend gedrag nog nooit meegemaakt.
    Deze mevrouw kan beter een keer bij Mc Donalds gaan werken onder Amerikaans management, dat dan maar voor korte duur zal zijn.

4. Ben beck

Heerlijk gegeten, gezellige en vriendelijke bediening en eerlijk geprijst.

5. Jan Jorna

Prachtige ambiance zo in de kelder; mooi aangekleed, ruime zitplekken. Eten was heerlijk en ruim voldoende.
    Echt een aanrader!

6. Francien

Gisteravond weer heerlijk glutenvrij gegeten in de Raadskelder! Absoluut veilig en erg lekker! Aanrader

7. Zeer gezellig met een prima bediening. Erg lekker eten en op een mooi plekje in Vaals.
    Een echte aanrader

8. Thomassen

We hebben buiten op het terras gezeten. Een gezellige locatie. De keuken en de kaart is op zich prima, maar we hebben wel wat aan- en opmerkingen. Er was slechts 1 ober die nogal luidruchtig en jofiaal was. Hij werd geholpen door 2 jongens die duidelijk onervaren waren. We hebben lang moeten wachten op het voor en hoofdgerecht. We hebben daarom afgezien van een nagerecht. Het hoofdgerecht (konijn) van mijn vrouw kwam later dan de andere 3 hoofdgerechten. Bovendien was het konijn niet warm. Al met al is onze ervaring niet positief, terwijl de entourage leuk is. Jammer!

5,5
  9. Eten was heerlijk in een gezellige ambiance met vriendelijk en hartelijke bediening.
    We hadden een hele leuke avond.

10. Marleen van Gool's profielfoto
    Marleen van Gool heeft een recensie geschreven voor Vols

Wat een vreselijke lunchkaart! Veel te duur en niks op smaak! En schandalig om € 7.45 Te vragen voor 0.70 Lt. te vragen voor een fles kraanwater! Kom hier nóóit meer!

2,8
  11. Marleen van Gool's profielfoto
    Marleen van Gool vindt Vols niet leuk

Marleen van Gool

12. Lisanne

Afgelopen zaterdag lekker gegeten tijdens een avondvullend programma met af en toe onbedoelde live cabaret van het personeel.
    Bestellingen werden vergeten of duurden enorm lang, waarbij het personeel de irritatie naar elkaar niet verbloemde.
    Ondanks dat, lekker gegeten en geen gekke prijs.

13. Marleen van Gool

14. Marleen van Gool's profielfoto