• Lid sinds 20 april 2012

Brafoer

Beverwijk

Marjolein heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marjolein's profielfoto
    Marjolein vindt de recensie door Marjolein voor Brafoer niet leuk
    Internationaal Beverwijk

We gingen eten omdat mijn ouders zoveel jaar getrouwd waren ook bij reservering gemeld! Shared plateau besteld zeer weinig voor 15,00 pp waarbij we vervolgens steeds moesten vragen om nieuwe drankjes… vervolgens shared surf en turf met 4 personen eten was goed maar 4 gamba’s een tournedos door 3e gesneden op een bedje van een bak noodles echt een aanfluiting en dat voor 28,00 pp we gaan vaak uiteten maar dit was een echt belachelijk… vroeg om wat sausjes die kwamen pas 15 min later vlees dus koud… ik ben niet gauw van recensies schrijven maar dit moet de eigenaar weten! Ik vroeg aan een van de dames om wat leuks te doen voor mijn ouders dat kon niet het was op… terwijl ze naast ons een hele act op voerde met lang zal ze leven! Kortom zelf maar gewoon toetje besteld… super leuke tent maar kan veeeeeel beter! Jammer.

3,2
  2. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Brafoer
    Internationaal Beverwijk

3,2