• Lid sinds 13 april 2014

The Flintstones

Raalte

Goesting

Deventer

Mariska heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mariska's profielfoto
    Mariska heeft een recensie geschreven voor The Flintstones

Via social deal, drie gangen voor 14 euro pp, gegeten. Saaie zaak, geen alcohol vergunning, geen 23 keuzes zoals beloofd maar een sobere 11 keuzes. Toen wij carpaccio bestelde werd verteld dat een meerprijs was van 2 euro, maar dat stond nergens vermeld dus het leek of hij dat ter plekke verzon. We hebben nog een hamburger van de kaart mogen bestellen voor de kids, de hamburger stond ook op de site van Social deal. De serveerplankjes van de hamburgers waren alle drie verschillend, de ene stond scheef en de andere had helemaal geen stokjes onder het plankje. Glazen waren vies. En toppunt was dat bij het afrekenen de ober/eigenaar? Op een briefje stond te hoofdrekenen en bij navraag had hij de drankjes 2.50 Euro berekend, maar in de kaart staat dat alle fris drankjes 2,30Euro kost...... na nog een poging rekende hij drie euro te veel...... wij komen hier nooit meeer!

1,9
  2. Mariska's profielfoto
    Mariska heeft een recensie geschreven voor Goesting

Wij waren om 18.00 uur binnen, helaas was het eten en de bediening zo snel dat we om 19.00 uur ons hoofgerecht al op hadden.

Als we ons nagerecht direct besteld hadden, hadden we om half 8 buiten gestaan. Dit is de tweede keer dat me dit gebeurd, een vorige keer met een vriendin was ik ook al zo snel thuis.

Gezellig avondje uit. Het eten was lekker. Helaas moest ik bij het kaasplankje met alle geweld de korst van de oude kaas er nog aftrekken en zat er nog alluminiumfolie op de gorgonzola.

Maar tijdens de koffie zag ik de kok in de keuken zijn nagels schoonmaken met een mesje of iets dergelijks! Gatver! Ook stopte hij zijn vingers meerdere malen in zijn mond! Ik hoefde spontaan mijn huisgemaakte boterkoek niet meer. Nooit meer Goesting voor ons!

4,7