• Lid sinds 9 juli 2012

Golden City

Veendam

Golden Dynasty

Veendam

Marije heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marije's profielfoto
    Marije heeft een recensie geschreven voor Golden City
    Chinees-Indisch Veendam

Het personeel is niks op aan te merken, de bediening werkt hard om het je naar de zin te maken. Daar staat tegenover dat het buffet koud was, niet echt bijzonder en het voortijdig werd afgeruimd. We werden door de eigenaar verzocht een toetje te halen, ruim voordat de zaak dicht ging.
    Wij komen hier niet meer terug.

2. Marije's profielfoto
    Marije heeft een recensie geschreven voor Golden Dynasty
    Chinees-Indisch Veendam

Het eten is heerlijk, zowel buffet als a la carte. Het buffet is zeer uitgebreid en elke keer is er een nieuw gerecht. De bediening is zeer vriendelijk. Er wordt altijd rekening gehouden met dieet wensen, zodat iedereen het naar zijn zin heeft. De gastvrijheid staat voorop, met de combinatie van het overheerlijke eten een absolute aanrader!!

3. Marije's profielfoto
    Marije heeft een recensie geschreven voor Taberna Caldopenas

Wij hebben hier meerdere keren gegeten. Het eten was de eerste keer heerlijk. De laatste keer was de ossehaas koud en rauw. De bediening is ronduit slecht, ik heb het nog niet veel erger meegemaakt. Bij binnenkomst een kwartier wachten voordat we drinken konden bestellen. Bestelde tapas wordt niet gebracht. Het tweede rondje drinken werd niet gebracht, maar stond wel op de bon. Toen we voor de tweede ronde tapas wilden gaan, moesten we uiteindelijk zelf het briefje halen, welke niet werd opgehaald.
    Wij komen voorlopig niet terug.