• Lid sinds 3 juni 2011

Pinoccio

Grillmasters

3. Grillmasters

Enschede

Marieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Marieke

Ik hoorde van heel veel mensen dat ze het erg leuk vonden. Toch denk ik dat je er van moet houden. Ik vond er namelijk echt niets aan. De locatie is niet lekker, de service is ver te zoeken en ik krijg op 1 of andere manier toch een kantine-gevoel.

2. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor IJssalon Van der Poel

Marieke

Heeeeeerlijk ijs! Echt lekker om een coupe te nemen, maar voor een "simpel" ijsje op een hoorntje of in een bakje is het ook zeer geschikt.

De prijzen zijn prima te doen, ook voor studenten. Het verschilt wel per persoon of je goede bediening hebt. Maar voor een ijsje is dat ook niet zo erg!

3. Marieke's profielfoto
    Walstraat 39 Enschede
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft Grillmasters toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Steakhouse
    • Grill
    Langestraat 54 Enschede
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Grillmasters

Marieke

Het verbaast me dat de 2 keer die ik hier heb gegeten, het zo ongelofelijk leeg stond. Echt.

Het eten is zooo lekker daar! Het wordt heerlijk gegrild. Oke, het kost misschien wat, maar ik vind ook wel dat dat mag. Daarnaast is de daghap 9,50 het ook echt waard!

De sfeer is helemaal goed, met hele leuke bediening en goede service.

Wil je lekker eten van de gril? Dan is dit het restaurant wat je zoekt. (en nee, ik ben geen familie of een 1 of ander reclame-bureau, gewoon een simpele studente die van lekker eten houdt)

6. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Pinoccio

Marieke

Als ik in een Italiaans restaurant wil eten, verwacht ik sfeer, een gezellige aardige bediening met goede service en heeeerlijk eten.

In plaats daarvan kregen we dit: iemand vroeg om een iets pittigere pizza, misschien iets met peper. Waarna hij een pizza kreeg die zwart stond van de gemalen peper, veel te droog en echt niet te eten. Ik vroeg een pizza met verse basilicum. Kreeg ik takken op m'n pizza met 3 blaadjes in totaal..!

Ik kom hier echt niet meer. Zelfs niet als iemand me mee uit eten wil nemen daar naartoe. Dan eet ik nog liever iets van de supermarkt of uit de frituur.

1,8
  7. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor De Ouwe Compagnie

Marieke

Dit is echt 1 van m'n meest favoriete restaurants uit Enschede! Ik kom hier heel graag! Hier ben ik voor het allereerst uit eten geweest met een vriendin en later nog eens met m'n vriend 2 keer, echt een aanrader!

De sfeer is fantastisch, het eten is fenomenaal en de bediening is uiterst goed. En ik ben behoorlijk kritisch, vooral op de bediening. Maar hier is niets op aan te merken!

Een goed restaurant voor vrienden, (volwassen) familie of een romantisch diner. Let wel: het is goede kwaliteit, dus geen studentenprijs!

8. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Mr. Jack's

Marieke

Een ontzettend leuke ervaring gehad met 2 basisschoolvriendinnetjes! We komen maar 1 keer in de zoveel tijd bij elkaar en dit was echt genieten! Ook de leuke obers die er werken maken je avond helemaal compleet ;-)

Ze zijn erg aardig, gastvriendelijk, het eten is echt bizar goedkoop voor wat je ervoor terug krijgt! Ik zal hier zeker terug komen!

9. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Bambul

Marieke

Mijn vriend en ik kwamen hier onze anderhalf jaar vieren, maar het liep niet zo succesvol als dat we hadden verwacht. We hadden anderhalf uur de tijd om te eten, en we bestelden alleen een hoofdgerecht. Sowieso hadden we niet verwacht dat het Turks was, aangezien er toch werkelijk duidelijk "Grill" staat.

We zaten minstens een kwartier aan de tafel, die helemaal uit het zicht van de bar zat, voordat we uberhaupt ons drinken konden bestellen. Er was geen andere tafel vrij en we hadden erg trek.

Uiteindelijk hadden we een hoofdgerecht voor 2 personen en normaal eet ik echt veel als ik uit eten ga, nu hebben we eten laten staan. Het duurde ruim 40 minuten voordat we ons eten kregen en daarnaast hadden we ook 2 drankjes extra besteld die nooit zijn gekomen.

Het eten was of te ver gegrild of juist aan de koude kant. Erg jammer.

Ze proberen het qua service heel leuk en gezellig te houden, maar prijs- kwaliteit verhouding was ver te zoeken.

Wij komen er in ieder geval niet nog eens.