• Lid sinds 16 augustus 2016

2. Van der Valk

Zuidbroek

Happy Garden

Groningen

Marieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Zuidbroek

Helaas een slechte ervaring bij deze Van der Valk. Het eten was koud en het duurde überhaupt erg lang voordat het eten kwam. Lijkt mij dan niet logisch dat het eten koud is. Eten was verder niet naar wens.
    Sommige bedienden waren onverstaanbaar, eentje fluisterde zelfs. Weinig beenruimte door de ontzettend grote tafelpoot.

3,6
  2. Marieke's profielfoto
    Marieke vindt Van der Valk niet leuk

Marieke

3. Marieke's profielfoto
    Marieke vindt de recensie door Marchje voor Van der Valk leuk

Marchje

Ons eten was grotendeels koud. Saus met een vlies erover. Tournedos helemaal doorbakken ipv het bestelde medium rare. Kip nog rood van binnen. Teleurstellend allemaal. Ober deed haar best, was nieuw, maar lege flesjes en glazen werden niet meegenomen. Wat we nog het ergste vonden is dat de tafel met een dicht blok op de grond staat. Je kunt de benen niet kwijt of iets uitstrekken. Niet prettig zitten.
    Wij komen, na 3 slechte ervaringen, echt niet terug.

2,4
  4. Marieke's profielfoto
    Marieke vindt de recensie door Marieke voor Happy Garden leuk
    Chinees-Indisch Groningen

Al jaren het vaste adres voor een lekkere Chinese afhaalmaaltijd! Vooral de pindasaus is heerlijk.

5. Marieke's profielfoto
    Marieke vindt de recensie door Marieke voor Happy Garden leuk
    Chinees-Indisch Groningen

Vaak afgehaald hier. De medewerkers lijken niet altijd te weten wat klantvriendelijk is.

6,7
  6. Marieke's profielfoto
    Marieke vindt de recensie door Liza baanders voor Flinders Cafe leuk

Liza baanders

Wij wilden hier lunchen. We kwamen om 12.00 Binnen en het duurde even voordat we bediend werden. Nadat we drankjes en eten hadden besteld, kwam onze thee redelijk vlot. We hebben meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Toen heb ik gevraagd of het nog lang zou duren, en de ober zei dat hij het zou navragen. Na 5 minuten had ik nog geen feedback. We zijn weg gegaan zonder eten uiteindelijk. Erg teleurstellend! De kok kon het duidelijke niet aan.

2,2
  7. Marieke's profielfoto
    Marieke vindt de recensie door Marieke voor Flinders Cafe leuk

Al met al geen aanrader. Rumoerige zaak met plekken waar je op de tocht zit door de twee ingangen. Personeel niet vriendelijk, doen hun best niet.
    Hebben de broodjes kroket en daarbij een portie patat besteld, eentje met wit brood en de andere met bruin brood. Opdiening is niet over nagedacht: niet geschikte vorm wit brood en onder het gerecht servetjes die je kapot sneed en wellicht onbewust opat. Patat was niet bijzonder, maar wel een goede hoeveelheid.

Echte afknapper, zou hier niet gauw nogmaals heen gaan.

3,2
  8. Marieke's profielfoto
    Marieke vindt de recensie door foxy voor Flinders Cafe leuk

De ervaring was goed. We aten hier op basis van de actie van AH/Iens zegeltjes. We hadden gereserveerd en mochten kiezen, binnen of buiten eten op het terras. We kozen voor het laatste, maar kwamen wel aan de zijkant Nieuweweg te zitten op een tuinbank zonder kussen. We namen het drie gangen menu: zalm, Black Angus Biefstukjes en de limontaart na. Prima, het 2e diner was gratis maar toch nog € 50'00 kwijt. Wel een aanrader. Terras lag vol peuken, vies!!

9. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Happy Garden

6,7
  10. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Hotel Goes
    Nederlands Goes

Heerlijke saté ajam gehad met lekkere atjar. Dit hele gerecht was heerlijk. De bediening vriendelijk, we kregen goede aandacht. Prijzen ook prima, sfeer wat minder omdat we de enige gasten waren die binnen zaten, maar daar kan het hotel natuurlijk niks aan doen! Wel een zeer mooie aankleding van het restaurant.

11. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Happy Garden

12. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Rond een uur of elf 's ochtends hier aangeschoven voor de lunch, hoewel de lunchkaart pas vanaf twaalf uur in ging, konden wij gewoon lunchen.
    Verder twee andere tafels bezet waardoor het een rustige, maar toch fijne sfeer was.
    De voor- en hoofdgerechten waren heerlijk (mosterdsoep, tapas gefrituurde geitenkaas en sate ajam).

Personeel vriendelijk, meerdere serveersters waren betrokken bij ons. Zij waren de fooi helemaal waard!

Van der Valk maakt het weer waar: een echte aanrader!

13. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Flinders Cafe

Echte afknapper, zou hier niet gauw nogmaals heen gaan.

3,2
  14. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Geen aanmerkingen, top tent om heerlijk te dineren!

15. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor La Lanterna

Absoluut geen negatieve dingen die ik zou kunnen noemen over La Lanterna. Het personeel is vriendelijk, de bediening vlot en het eten heerlijk.

16. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Aux Pays-Bas

Ideale locatie voor een restaurant. Het personeel is vriendelijk. Het eten is lekker en van goede kwaliteit, tevens is het eten ook niet duur. Zeker een aanrader!

17. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Sip Bloemberg

Personeel was continu privé aan het bellen tijdens het bakken en gooide meerdere keren achter elkaar zout over de patat. Toen we duidelijk maakten dat we de patat niet meer wilden hebben, reageerde de medewerkster fel en ontkende ze alles. Na aandringen heeft zij toch opnieuw patat voor ons gebakken. Dit was ook niet van daverende kwaliteit. Tijdens het lange wachten waren de snacks ook al afgekoeld.
    Om deze redenen hebben wij besloten om niet meer naar Sip Bloemberg te gaan.