• Lid sinds 19 december 2012

Marcus Schmidt heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marcus Schmidt's profielfoto
    Marcus Schmidt vindt de recensie door Estelle voor Herberg Stadt Stevenswaert niet leuk

Estelle

Hier worden verschillende prijzen gehanteerd, op dezelfde dag en bij dezelfde bestelling. Vreemd.

1 positieve stem1 negatieve stem
  2. Marcus Schmidt's profielfoto
    Marcus Schmidt vindt Herberg Stadt Stevenswaert leuk

Marcus Schmidt

3. Wij zijn hier terecht gekomen via een Wow-deal.
    Hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. Het ontvangst, de bediening, de toilet en de sfeer het was er prima, nergens iets op aan te merken.
    De kok had heerlijk gekookt, de borden waren warm en mooi opgemaakt, daarna hebben wij alles zorgvuldig geproefd
    Van ons dus een 10.
    Ga zo door!

4. J. Rietjens

We hebben reeds meerdere malen gegeten in deze zaak. Marcus Schmidt en zijn vrouw Pascalle zorgen ervoor dat we blijven terugkomen. Het eten is van een uitstekend niveau en zeer gevarieerd. Doorgaan zo!

5. Marcus Schmidt's profielfoto
    Marcus Schmidt heeft Herberg Stadt Stevenswaert toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
  6. Marcus Schmidt's profielfoto
    Marcus Schmidt heeft een bericht geschreven voor Piet Berben
  7. Goede keuken.

Mooi wijnassortiment.

Onvriendelijke bediening, jammer genoeg.

8. We hebben zondag 31 juli genoten van een leuk arrangement bij Stadt Stevenswaert. Vooraf een kopje koffie met heerlijke zoete amuses, daarna een leuke rondleiding door het bijzondere stadje. Om 18.00 uur genoten van een heel smakelijk diner, gecombineerd met een prima wijnarrangement. Bediening is vriendelijk, al vind ik de jongedames iets te timide.

9. Ik heb hier nu een paar keer gewoonweg heerlijk gegeten!
    De bediening is erg vriendelijk en gastvrij en men houdt rekening met eventuele allergiën of wensen van gasten. Mocht er iets op het menu staan wat men niet eet, dan wordt dit weggelaten of vervangen door iet anders. Chapeau!

De sfeer is natuurlijk voor iedereen iets aparts. Smaken verschillen nu eenmaal, maar in zo'n traditioneel dorpje vind ik de inrichting en sfeer helemaal passen. Beetje ouderwets met hier en daar wat moderne tinten. Kortom een mooie opzet die volgens mijn mening thuishoort op deze plek.

Het eten is lekker, verassend en qua prijs / kwaliteit kun je hier niets van zeggen. Kortom ik kom hier graag snel weer een keertje op bezoek!

10. Lekker eten, met een uitstekend wijnarrangement. Correcte gastvrouw. Kortom; aanrader!

11. J Schwillens

Prima keuken, perfecte bediening, alles zeer goed verzorgd.

12. Marcus Schmidt's profielfoto
    Marcus Schmidt vindt de recensie door MW voor Herberg Stadt Stevenswaert leuk

Heerlijk gegeten! Prijs kwaliteit verhouding fantastisch. Wat een culinaire verrassing. Mooie gerechten. Creatieve combinaties met mooie groenten uit eigen tuin! We gaan zeker nog een keer terug. Aanrader!

13. osmen27

Ditmaal heerlijk gegeten in een fijne sfeer op het terras aan het pleintje.

14. Marcus Schmidt's profielfoto
    Marcus Schmidt heeft gereageerd op een recensie van Herberg Stadt Stevenswaert