Marco's profielfoto

SuuS

Vlissingen

Maria Bonita

Rotterdam

Marco heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Sjors

Marco

Hoi, geweldig gegeten mooie producten en een ongedwongen sfeer in het restaurant. Alleen een puntje over de speciale koffie waar ik het toefje slagroom en de rietsuiker miste. Jammer. Als ik de volgende keer kom eten hoop ik dat het er wel in zit. Dan worden alle cijfers een 9.

2. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor La Ruota

Marco

Geweldige pizza's en pasta's. Er worden verse producten gebruikt en dit is ook te proeven. Dit is echt genieten voor een liefhebber. Kortom een aanrader.

3. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor El Gaucho
    Internationaal Leiden

Marco

Wat een tegenvaller dit restaurant. De bediening is opdringerig de consumties zijn aardig aan de prijs 2,75 voor een biertje. Maar dan de ossehaas medium besteld, maar hij was goed doorbakken. Vlees was wel mals maar de smaak is er al af van dit mooie stuk vlees. Jammer dus geen volgende keer voor ons.

4,5
  4. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Maria Bonita
    Internationaal Rotterdam

Afgelopen zaterdag hebben we even op het terras gezeten en een poging gedaan om de medewerkers bij te brengen dat we wat wilden eten. Om 18.30 kregen we de lunchkaart op tafel geworpen. Terwijl van deze kaart tot 17.00 dienst doet.
    Hierna drie A4-tjes met een nietje gekregen waar wat nummers achter de menu's staan wat later blijkt dat dit de prijzen zijn.

Het personeel zou gerust een cursus Nederlands of Engels mogen volgen want ze kunnen zich niet verstaanbaar maken tegenover de gasten. Als er een evenement plaatsvindt in de stad mag je als uitbater ook wel zorgen dat de bezeting van het personeel voldoende is. Op den duur was er maar 1 man alle tafels op het terras aan het helpen wat tot gevolg had dat er meerdere mensen als schoolkinderen met de vinger omhoog zaten om wat te bestellen.

Voor mij is het in 1 woord samen te vatten.
    Kansloos.

5. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Raatskelder

Marco

Na een valse start met het krijgen van de consumpties is het met het eten toch nog goed gekomen. Een heerlijke schnitzel van de chef en een pasta met kip hebben ons goed doen smaken. De prijs is goed alleen mag het personeel wel wat beter voor de dag komen met het onthouden van de daggerechten want dit moesten ze binnen gaan vragen wat het was.

Kortom wel een aanrader

6. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Odysseas

Marco

Odysseas is een knus restaurant in het centerum van Vlissingen. Het eten is wat je van een goede Griek mag verwachten geweldig. Alleen zou het voor de sfeer beter zijn als het personeel gelijk gekleed zou zijn? Ook zou de lichtinval in het restaurant wat minder mogen om een intime sfeer te creeeren

7. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Hertog Jan Proeverij

Marco

Bij het zoeken van een eetgelegenheid in Arcen zijn we op de proeverij gestuit. Wat een geweldige ambiance is het hier.
    We hebben spare-rips en een stoofpotje gegeten. alles was goed en met de bijbehorende drankjes was het er een goed toeven.
    De prijs van het eten is prima en de hoeveelheid is voldoende voor volwassen personen.
    Ga zo door.

8. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Saloniki

Marco

Wat een slechte bediening, er wordt verwacht dat je zelf de drankjes van het dienblad afhaalt als de bestelling arriveert.
    Wees eens een echte gastheer en gastvrouw en geef je klanten wat aandacht als ze arriveren ipv naar een tafel dirigeren en een ouzo voorschuiven samen met de menukaart.
    Als je de kaart wil lezen mag je wel een zaklamp meenemen om in het donkere hol uit de letters te komen.

Daarin tegen was het vlees geweldig mals en van goede kwaliteit. Alleen de saladebar laat wat te wensen over.

Als het restaurant vol is en je moet naar toilet kan het zijn dat je in een file beland omdat de faciliteiten toch wat minimaal zijn.

Al met al lekker gegeten met weinig service

9. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Sofra

Marco

Hier krijg je waar voor je geld en goede service van de bediening.

Heerlijke kebab en vlees. Alleen jammer dat ze standaard mayonaise op de friet doen.

Kortom een aanrader.

10. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Roef

Marco

Hier word vlees geserveerd zoals het bedoeld is, heerlijk gegrild en goed van smaak. Kortom een echte aanrader.

11. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Witte Swaen

Marco

Vanwege de drukte was er alleen plaats op het terras buiten. Er waren hier ook al meerdere tafels bezet, maar van bediening was nog niet veel activiteit te bespeuren. Na een poosje komt de bediening naar buiten en neemt van vier tafels direct de bestellingen op (eten en drinken).

De drankjes komen pas na tien minuten op tafel omdat er eerst glazen verzameld moesten worden. Ook zijn er hierna meerdere tafels volgelopen, maar deze mensen moeten ook zo lang wachten op de bediening. Er zijn er zelfs voor naar binnen gegaan om te vragen of ze de bestelling wilden op komen nemen, maar deze hebben hier nog een kwartier op moeten wachten.

Het eten was lekker en voldoende, maar we hopen dat de volgende keer de bediening wat beter geregeld is voor het buiten terras.

12. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor NaangNuan

Marco

Je kunt hier ook menu's afhalen. Dus dit gedaan, de entree is een beetje vreemd omdat je bij het restaurant gedeelte je eten moet bestellen. De sfeer binnen doet niet echt Thai's aan ( het lijkt eerder een grand cafe ).

De bestelling word door een medewerker opgenomen die ook alle gasten in het restaurant moet verzorgen. Dit komt chaotisch over.

Maar het eten was snel gereed en de smaak is ook goed.

Voor de sfeer zou ik hier niet gaan eten, dus houden we het maar bij de afhaal.

13. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Dolfijn

Marco

We hebben hier de sate schotel en de nasi schotel genuttigd en ze waren geweldig en voor herhaling vatbaar.

De zaak ziet er netjes uit en je wordt goed en snel geholpen.

14. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor SuuS

Marco

Na een dagje tour kijken even een hapje bij Suus eten. We zijn door de gastvrouw snel aan consumpties en kaart geholpen. Maar we hebben een poos op ons eten moeten wachten terwijl er deze avond niet veel eters waren.

De smaak van het eten was aan de zoute kant, vooral de frieten en de aardappeltjes uit de oven. Deze zijn ook wat aan de vette kant wat dan vraagtekens oproept of ze wel oven gebakken zijn.

De snitzel was wat aan de kleine kant, maar dit heeft dan ook met de prijs te maken. Je kunt voor de bedragen die ze hier voor het eten vragen geen grote porties verwachten.

6,5
  15. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Klok

Marco

Na een dag fietsen zijn we gaan eten bij dit eetcafe. Je wordt snel geholpen, maar de prijzen van de verschillende biersoorten staan niet op de kaarten vermeld, waardoor de rekening goed op kan lopen als je een bierliefhebber bent. Ook over de kwaliteit van het eten hebben wij twijfels, de supersate was nou echt niet supergroot en het vlees was niet echt warm te noemen. Ook de vriendelijkheid van het personeel kan wat beter, je moet als personeel je werkplaats verkopen waardoor de mensen terug komen. Het is wel te verklaren door de vele toeristen die zich met handen en voeten verstaanbaar moeten maken. Dit zou mij ook op den duur wat moedeloos maken. Een oplossing is misschien om een kaart in het Engels en Japans te maken zodat men elkaar beter kan begrijpen.

16. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Bandoeng

Afgelopen zaterdag met z'n vieren hier gegeten.

Het restaurant zat vol en we hebben gebruik gemaakt van het buffet.

Het was weer heerlijk zoals we gewend zijn hier.

Goede Indonesische gerechten zoals ze horen te zijn.

17. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Roots

Voor heerlijke spareribs moet je hier naar toe. Mooi van het bot en heerlijke marinades. Ook de sate is geweldig lekker.

Voor de prijs die je betaald krijg je echt waar voor je geld.

Er hangt in de zaak gewoon een gezellige huiselijke sfeer waar je rustig aan tafel en aan de bar kunt zitten om van je eten en drinken te genieten.

Kortom een aanrader.

18. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Da-Xin
    Chinees-Indisch Vlissingen

De vorige keer dat we hier gegeten hebben waren er lege bakken met vlees en groenten die niet aangevuld werden. Maar vandaag was er weer voldoende keus. De ruimte die je hebt aan de tafels is niet echt ruim zodat je steeds moet aanschuiven om er iemand door te laten. En het is nog steeds jammer dat je voor je nagerecht warme schaaltjes moet pakken zodat als je aan tafel terug komt je een milkshake hebt.

19. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Onassis

Voor een goede rustige ongedwongen sfeer kun je hier terecht. Mooie zaak met rustig oplettend personeel die je een mooie avond bezorgen. De prijs / kwaliteit is goed en er is een ruime keus op de kaart. Het eten is goed. Een aanrader voor een ieder die van Grieks eten houd.

20. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Restaurant Paddington

Na een dag fietsen gaan we lekker een hapje eten bij Paddinton zat in de gedachten. Om 18.30 op het terras beland en onder het genot van een biertje en cola hebben we de menukaart bekeken. Na ons om 18.40 komen er andere gasten op het terras en bestellen een consumptie en het eten direct. De eigenaar tevens bediende gaat gezellig een praatje maken met deze gasten die ook al direct hun brood met boter te pakken hadden. Een hongerig gevoel komt naar boven. Tussendoor nog andere tafels bediend, maar nog steeds geen opname voor het eten. Om 19.00 komt de bediening vragen wat we willen eten. Jammer voor hem voor ons niets meer alleen de rekening voor de drankjes en de boot terug naar Vlissingen en daar een restaurant gezocht waar je wel de aandacht als gast krijgt. De bediende had nog te zeggen dat we misschien vakantie hadden, maar dat is hier niet van toepassing want je komt toch om zijn zakken te vullen.

Als gast mag je verwachten dat er voor een ieder aandacht is en dat je als bediening een helikopterview moet hebben om het je gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Daar betaal je als gast voor.