• Lid sinds 20 juli 2010

De Branderij

Boccaccio

3. Boccaccio

Groningen

Marco heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Branderij

Het zag er gezellig en professioneel uit, zo was ook de bedoeling. Totdat we het opgediende naar de mond brachten. We bestelden de proeverij van de chef en het was een teleurstelling.

De salade bleek gewoon sla, inclusief het obligate komkommertje. De sushi leek uit de koelkast van AH en van de dag tevoren en een sojasoepje met een verdwaald stukje paksoi. De biefstuk was doodgebakken, op de varkenshaas lag een maggisausje. Maar het lamskoteletje scoorde voldoende. Als toetje werd iets geserveerd onder de naam tiramisu, waarschijnlijk omdat de naam 'melkstremsel' niet verkocht.

Nee, voor €27,50 was het een behoorlijke kat in de zak. De bediening was meer dan adequaat, al weet ik niet hoe ze zich zouden gedragen als we hadden geklaagd. De kok liep behoorlijk veel door de zaak, hielp zelfs bij het afruimen, terwijl hij zich beter met het koken en het inkopen van zijn materiaal zou kunnen bezighouden.

Voor een studentenhap na minimaal tien biertjes een aanrader, maar wie lekker wil eten moet ik adviseren even door te lopen.

3,9
  2. Marco's profielfoto
    Marco heeft Boccaccio toegevoegd als favoriet restaurant
    • Italiaans
    Steentilstraat 38 Groningen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Boccaccio

We hadden een verrassingsmenu met per gang een passende wijn. Het was geweldig. En sommige combinaties waren ook letterlijk verrassend, én smakelijk.

Alles was precies goed bereid, de vis, het vlees, de antipasti. Ook de sfeer was voortreffelijk buiten.