• Lid sinds 2 december 2014

Marcel Bark heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark heeft gereageerd op een recensie van De Rijd

Dank voor uw recensie.

Graag tot ziens.

Team de Rijd

2. RVW

We hebben hier in september 2013 gegeten. Prettig en goed verzorgde maaltijd. Er is aandacht besteed aan het bereiden van vlees en vis. De erbij geserveerde groenten zijn wat eenvoudig / basic maar beslist OK. Het bord is keurig netjes opgemaakt. Tussen de gangen door werd een spoom geserveerd. Maakt het allemaal nog aangenamer. Een prima verzorgd dessert maakt het tenslotte helemaal af. Dit alles geserveerd met een keurige bediening door het personeel. Compliment !

3. Heerlijk aan het water gezeten en lekker geluncht.

4. Erg leuk en gezellig, restaurant is heel sfeervol ingericht. Eten erg lekker en leuk geserveerd. Bediening is prima, zeer correct en toch heel relaxed.

5. H.R. Hoberg

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, leuke kaart en binnen eenzelfde gerecht toch steeds weer een verrassende variatie. Nu drie keer stoofaal gegeten en elke keer net weer even anders. Een aanrader!

6. Goede afspraken te maken, veranderingen op bestaande menu's zijn in te brengen. Mooie zaal (Roskamzaal), die zich uitstekend leent voor een feest en daarbij een buffet. Vriendelijke ontvangst en een voortreffelijke bediening. Kortom, aanbevolen!!!

7. Buitengewone gastvrijheid! De kamer bood alles wat noodzakelijk is. De badkamer (inloopdouche) was prima. Het eten, zowel diner als ontbijt, was voortreffelijk. Aan niets was te merken dat wij via een goedkope aanbieding hier verbleven. De belangstelling voor de gasten en de bereidheid om je te helpen hebben wij nergens anders zo meegemaakt. Klasse!

8. Was erg gezellig en hebben heel lekker gegeten!!

9. Het is ons heel goed bevallen, goede sfeer, heerlijk eten en goede bediening. De prijs kwaliteit was zeer goed. Vriendelijke groeten Familie Kos

10. We zijn heerlijk verwent door het bedienend personeel op Valentijnsdag, een welkomst drankje, uiteraard rood van kleur...

Lekker gegeten in mooie, gezellige ambiance en als klap op de vuurpijl bij vertrek een hele leuke geste, een mooie verpakte roos voor de dame!

11. Deze keer een wijn & spijs avond. 7 gangen met bijpassende wijn bij iedere gang. Dit was een geslaagde combinatie! Mooie gerechtjes met witte en rode wijnen uit de hele wereld. In het najaar doen ze het weer! Aanrader!

12. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door joke voor De Rijd leuk

Zal ik dan maar de eerste zijn!

Fijne bediening, prachtige locatie en goed eten.

Een aanrader voor een kopje koffie met een zalig eigengebakken roomboterkoekje erbij!

Tip: Kunnen jullie die lekkere koekjes niet in een leuk blik gaan verkopen?

Groetjes Joke.

13. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Ilse Bark voor De Rijd leuk

Ik kom er al van jongs af aan, altijd goed eten en super leuke bediening.

En een gezellig plekje om te eten.

Super.

14. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Wf voor De Rijd leuk

Mooie locatie. Eten is goed en bediening dito. Zomers goed vertoeven op het terras aan het water.

Eigenaar doet ook aan leuke evenementen organiseren bv paalzitten voor goede doelen.

15. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Joop voor De Rijd leuk

Joop

Met vrienden een heerlijk diener gehad.

Eten en verzorging/bediening uit de kunst.

Wat een heerlijk plekje bij het water.

Ik kom vast nog eens weer eten!

16. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door john hollenberg voor De Rijd leuk

Heerlijk eten. Hele goede bediening. En een heerlijke sfeer. We komen zeker weer bij jullie langs. Groetjes John en Karin

17. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Daan Kok voor De Rijd leuk

Kom hier 1 keer in de maand en maak gebruik van het all-in arrangement. 3 tot 4 uur eten en drinken wat je maar wilt, niks is te gek. Zij doen dit al jaren een top concept en er word niet zuinig geschonken. Leuke meiden in de bediening en een mooi groot terras aan het water.

18. "K"reatief Vrouwen Gilde Nieuwe-Niedorp/Hollands Kroon

Wij zijn een ervaring rijker in ons dorp.
    Al bij de voorbespreking bleek de uitstekende service, vriendelijk en gastvrij. Eigenlijk was alles mogelijk. Het KVG heeft gekozen om haar 65 jarige bestaan hier te vieren. En we kunnen zeggen dat het uitstekend was. We zijn verwend en we hebben genoten. Zeker een aanrader.
    Marlies Franssen
    Voorzitster KVG

19. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door fam.mienis voor De Rijd leuk

fam.mienis

27 maart, warm/koud buffet met 26 man. De eigenaar heeft er iets fantastisch van gemaakt, het eten was perfect, de bediening uitstekend. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding perfect. Kortom Marcel een vette 10, en wij raden iedereen aan hier eens te gaan eten.

20. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Jelle Hoeksma voor De Rijd leuk

Even op het terras gezeten voor een lekker koud pilsje. Mijn indruk: vriendelijke bediening, mooi terras, en heel mooi gelegen aan het water. Eten geen ervaring mee, maar hoorde van andere terras bezoekers dat dat ook prima is.

21. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Tobias en Cherine voor De Rijd leuk

Tobias en Cherine

Na een helse rit vanuit Kaatsheuvel naar Schagen hebben wij op aanraden van familie een bezoekje gebracht aan Restaurant de Rijd. Na een zeer warm welkom zijn wij op het prachtige terras aan het water gaan zitten. Wat een toplocatie!. Onze gastvrouw was in onze ogen zeer ervaren. Ook het eten was uitstekend. Omdat wij onderweg al iets gegeten hadden mochten we van de lunchkaart kiezen, ondanks het wat late tijdstip in de middag. Onze gastvrouw vertelde ons dat het toch wel fris werd aan het water en omdat we een oudere heer meehadden, stelde zij voor om binnen te eten. Daar stond al een tafel gedekt. We hebben heerlijk gegeten en ons zeer welkom gevoeld. Aan dit gastheerschap kan menig horecaondernemer voorbeeld aan nemen. Ik kan maar 1 minpuntje bedenken, dat het zo ver is van onze woonplaats. Lieve mevrouw (donker haar en prachtige ogen), bedankt!.

22. Peter en Jopie de Vries

Bedankt voor de geslaagde avond. Lekker gegeten, verzorging/bediening waren perfect.

Groeten, Peter en Jopie.

23. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Noorderkwartier NV voor De Rijd leuk

Noorderkwartier NV

Goede verzorging van het eten en drinken. Er was geen maximum tijd aan verbonden en hebben goed kunnen overleggen hoe we de toekomst van het bedrijf in kunnen stellen. Er is door de gehele groep een volle tevredenheid geuit.

24. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Marian bos voor De Rijd leuk

Marian bos

Lekker buiten op het terras een borrel, later binnen gegeten. Eten was prima en redelijke prijs. We waren met een groep van zeven volwassenen en kregen allemaal tegelijk eten en drinken. De bediening was vriendelijk, alleen jammer dat er geen ronde tafel was, dat zit wel gezellig met oneven aantal.

25. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Petra de wit voor De Rijd leuk

Petra de wit

Met mijn dochter bij jullie het all-in concept gedaan, in een woord geweldig. Het eten is voortreffelijk. Goede service en geen gehaast. Kom zeker weer terug.

26. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door Dick mienis voor De Rijd leuk

Dick mienis

Gisteravond met z'n zessen heerlijk gegeten. We hadden allemaal verschillende gerechten, maar alles was even lekker.

De bediening was vlot en behulpzaam. Eén van ons moet glutenvrij eten, maar dit was geen enkel probleem. De bediening hielp haar daarbij uitstekend met de keuze op de menukaart. Bij twijfel werd overlegd met de kok, en voor het voorgerecht (brood met kruidendokter) kreeg ze apart glutenvrij stokbrood.

Het was wederom allemaal uitstekend.

27. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door fam Beunder voor De Rijd leuk

fam Beunder

Gisteravond met de familie het all-in concept gedaan, het was uitstekend. Leuke bediening, prachtige opgemaakte borden en heerlijk eten! Niets op aan te merken.

28. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door A.J. Bloemendaal voor De Rijd leuk

A.J. Bloemendaal

We hebben met z'n zessen een heerlijk avondje uit gehad. Dank je wel Dennis voor de uitstekende bediening en de gezellige omgang en natuurlijk Marcel bedankt voor de geweldige recepten die je tevoorschijn toverde. Ieder vond het bijzonder geslaagd en we komen zeker nog eens terug.

29. Chantal Kouseband-Boukes

Wij hebben heerlijk gezeten en gegeten. Klantvriendelijk en je komt in een warme sfeer binnen. Wij gaan zeker weer terug en zijn hiervoor ook al eerder heen geweest. Het is ook een perfecte trouwlocatie. Wij hebben in ieder geval een prachtige feestavond gehad, ook mooi aan het water. Dus ik kan het jullie aanraden om eens heen te gaan!

30. Marcel Bark's profielfoto
    Marcel Bark vindt de recensie door F. van Eck voor De Rijd leuk

F. van Eck

Op zich prima, jammer dat er een vrij grote groep (met kleinere kinderen) een verjaardag vierde. Was regelmatig nogal luidruchtig.

Meer updates