• Lid sinds 15 september 2009

Treffen

Arnhem

ABC Restaurant

Velp nb

Manny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Manny's profielfoto
    Manny heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Je krijgt waar je voor betaald, veel eten en ruime keus. Maar verwacht hier geen super luxe/lekkere dingen. Het is echt massaal zo veel mogelijk eten/drinken voor een minimaal bedrag.
    De inrichting van het restaurant is wel erg leuk gedaan en er is ook voldoende loop ruimte om de diverse mogelijkheden te bekijken en eten te halen.

2. Manny's profielfoto
    Manny heeft een recensie geschreven voor Ichiba

Zaterdag avond hier uit eten geweest. Was heel erg druk maar ik heb nog nooit zo'n goede bediening gezien.
    Kwamen regelmatig vragen of we meer wilden bestellen en ook de bestelde items waren erg snel op de tafel geplaatst.
    De sushi (en andere gerechten) smaakten ook weer erg goed.
    Doen we nog eens.

3. Manny's profielfoto
    Manny heeft een recensie geschreven voor Treffen

Eten was heel erg lekker. Persoonlijk vond ik de aankleding van het restaurant iets minder. Voelde een beetje kaal/klinisch aan maar dat kan voor iemand anders natuurlijk heel anders aan voelen.
    Van de bediening had ik een beetje de indruk dat ze nieuw was maar ze was wel erg enthusiast en deed erg haar best.

4. Manny's profielfoto
    Manny heeft een recensie geschreven voor Mantra

Afgelopen zaterdag met mijn ouders geweest en geweldig gegeten, het was voor ons allemaal de eerste keer dat we indiaas gingen eten en we gaan het zeker vaker doen. Vriendelijke bediening, niet duur en erg lekker eten.