• Lid sinds 21 juli 2011

Voorschoten

1. mandy's profielfoto
    mandy heeft een recensie geschreven voor ParkPaviljoen Laarbeek

mandy

Dit theehuis ligt prachtig in een mooie tuin, dus eigenlijk een toplocatie. Al vaak een high-tea gehad en ook regelmatig daar gaan lunchen. De kwaliteit van het eten is goed.

Echter de bediening is slecht. Je moet vaak een kwartier wachten voordat ze de bestelling opnemen. Ze zien je wel zitten maar komen niet eens naar je toe, je moet dan zelf naar binnen om je bestelling te doen, of om te vragen of ze een bestelling willen komen opnemen.

Als je eenmaal besteld hebt, kan het voorkomen dat je in totaal 50 minuten daar hebt gezeten voordat het eten komt.
    Ik ben niet de enige die klaagt, vele met mij zijn het eens over de vreselijk trage bediening.

De zaak sluit om 17.00 uur, als je daar om 16.45 komt en het is niet druk, dan kun je geen koffie meer bestellen omdat het apparaat al is schoongemaakt. Ik vind dit klantonvriendelijk.

Ik weet niet of de keuken te klein is, of dat er te weinig personeel is, maar deze zaak zou zoveel meer kunnen zijn dan wat het nu is.

Zeer jammer!

2. mandy's profielfoto
    mandy heeft een recensie geschreven voor Kastanjehof

mandy

We hebben met 4 personen via de Groupon-deal een 7 gangen surprise menu van de chef gegeten. Prachtig gebouw, zeer vriendelijke bediening, fijne ambiance! Het eten was heerlijk.
    Alleen jammer dat de porties zeer minimaal waren. Nu met de bon van Groupon van 27,50 per persoon ging dit nog net, normaal zou dit 55 euro per persoon kosten. Ik geloof hier niet in 50% korting. De minimale gerechtjes zijn volledig aan de prijs aangepast.

3. mandy's profielfoto
    mandy heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

We hebben hier via Groupon een 6 gangendiner gegeten.

Het eten was heerlijk, de bediening is stipt en keurig, het tafellinnen perfect en de glazen supersoon. De pompoensoep was het minste, deze was een beetje waterig en niet helemaal warm. De prijzen van de drankjes zijn aan de hoge kant, vooral de koffie van 6,50. Je krijgt er wel 3 stuks friandises bij waar je niet om vraagt. Ik vind de sfeer niet zo gezellig, een beetje oubollig. Hier mag zeker wat aan gedaan worden. Toch hebben we een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug!

4. mandy's profielfoto
    mandy heeft een recensie geschreven voor Porte de Provence

Heerlijk gegeten, een fantastische bediening (meisje met lang krullend haar) en een mooie locatie.

Prijs menu prima. Prijs a la carte aan de hoge kant. Een heel klein minpuntje, biefstuk dat medium gebakken was, was nog iets te rauw.

We komen hier zeker terug!!

5. mandy's profielfoto
    mandy heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Dorpke

Kwalitaria mag zijn naam niet dragen.

Vandaag weer eens patat gehaald met wat snacks erbij.

Bah... vreselijk smerige friet, donkerbuin gebakken en vanbinnen niet gaar!

Ook de kroketten hadden de smaak van vet dat te heet was.

Ik ga er nooit meer naartoe.

2,2
  6. mandy's profielfoto
    mandy heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Knip

Gisteren een lunch gebruikt met een gezelschap. Normaliter vertoeven wij elders. De Knip zou het moeten zijn volgens kenners. Bijna niets is me ooit zo enorm tegengevallen. De bediening was rondom slecht. Een kwartier na binnenkomst had ik nog niet eens een drankje gekregen, ik moest bijna smeken om koffie. Na de koffie ben ik zelf naar de bar gelopen om een wijntje te bestellen en daar kreeg ik te horen dat we over 5 minuten aan tafel gingen en dat daar wijn geserveerd zou worden. Eenmaal aan tafel werd ons verteld dat de vooraf besproken roggevleugels niet te krijgen waren, daarom maar zeebrasem. Roggevleugels waren er wel maar ze waren te duur. De ruimte waarin wij zaten was zeer oudbollig in plaats van chique. Later schrokken we nog ontzettend van de rekening, voor een flesje water van 750 ml. werd maar liefst 5,75 op de bon geslingerd en voor een kopje koffie maar liefst 4,90, hier kreeg je dan een paar piepkleine koekjes en een paar niet lekkere bonbons bij geserveerd. Het eten was niet apart lekker, gewoon simpel, ik had lamsvlees gekregen omdat ik geen vis lust, nou daar zaten stukken vet aan. Nee, dit restaurant verdient absoluut geen hoog cijfer. Voor mij eens en never nooit meer!

3,5