• Lid sinds 19 februari 2012

De Lange Muur

Terneuzen

Eeterij Othene

Terneuzen

Mama van Danielle heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mama van Danielle's profielfoto
    Mama van Danielle schreef:

Omdat mijn dochter het eigenlijk niet leuk meer vindt dat haar naam nu steeds genoemd wordt in mijn recensies schrijf ik dus maar geen recensies meer.... Ik heb destijds ook eigenlijk per ongeluk dat account aangemaakt, omdat die naam toen van toepassing was, maar nu dus niet meer.
    vriendelijk verzoek mijn account op te heffen. Uw reactie graag naar mijn bij u bekende email-adres. Bij voorbaat dank.

2. Mama van Danielle's profielfoto
    Mama van Danielle heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur

Enige tijd geleden hier met 10 personen gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. Mijn gasten waren erg enthousiast over het concept van 5 maal 2 gerechtjes uit-zoeken op de kaart c.q placemat. De culinaire "hapjes" werden erg gewaardeerd. De presentatie van de gerechtjes op kleine bordjes werd als prettig ervaren. Dit geeft echt een meerwaarde aan het restaurant-beleven.

De serveersters liepen af en aan om de hapjes en drankjes te serveren zonder opdringerig te zijn. De vriendelijke eigenaresse hield nauwlettend in de gaten of alles naar wens verliep.

Daarnaast kon nog van de diverse buffetten onbeperkt worden genomen, zodat zelfs de grootste eters onder ons meer dan tevreden huiswaarts gingen.

Echt een aanrader dus, maar ik blijf er voor pleiten dat er ook weer kan worden afgehaald!! Voorheen (Dijkstr.) was dit echt het beste afhaaladres in Terneuzen!!

Directie en medewerkers:Hartelijk dank voor het welslagen van dit etentje ter gelegenheid van mijn 65e verjaardag!!

3. Mama van Danielle's profielfoto
    Mama van Danielle heeft een recensie geschreven voor Eeterij Othene

Heerlijk belegde halve stokbroodjes gegeten. Beleg lekker vers, het brood lekker knapperig en geurig. Minpuntje was dat de op de kaart genoemde zongedroogde tomaatjes niet voorradig waren, wel "gewone" tomaat.
    De stokbroodjes zagen er goed verzorgd uit, het personeel was vriendelijk en voorkomend. Al met al een nette zaak waar het goed toeven is.