• Lid sinds 29 december 2012

La Casa Piccola

Uithuizermeeden

Yankee Doodle

Assen

Maila heeft nog geen foto toegevoegd

1. Maila's profielfoto
    Maila heeft een recensie geschreven voor Yankee Doodle

Vanavond wezen eten met mijn gezin omdat yankee doodle toch wel een bekende en goeie naam had toch maar eens heen gegaan, ik weet alleen niet of de goeie naam van yankee doodle daarmee assen bedoeld word? We gingen om 17:00 uur heen want toen hadden we gereserveerd (restaurant 17:00 open) eerste keer opscheppen , nachos en kipfilet blokjes en gehaktballetjes in saus, eten was erg koud. Terwijl je denkt dat je als eerste paar bezoekers komt het eten net in de bakken is gedaan toch? Gamba's zaten geen smaak aan en de varkenshaas doorgeslagen. Watermeloen uitgedroogd en appeltaart kon je aan merken dat het al even lag. Ook merkte je aan de softijs en slagroom dat het erg vet was. Ik vind het erg zonde van mijn geld voor dit kwaliteit eten en vooral als zelfs je kinderen zeggen dat het niet lekker eten was. Dan zit er toch iets niet goed neem ik aan? Echt heel erg jammer ook bij het betalen aangegeven dat dit de eerste en laatste keer was.

2,5
  2. Maila's profielfoto
    Maila heeft een recensie geschreven voor La Casa Piccola

Hebben er nu 2x gegeten en smaakte super, super gezellige sfeer en leuke mensen! Altijd de grootste lol! Komen hier zeker vaker.