• Lid sinds 29 juni 2012

De Twee Wezen

Hengelo

Madushi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Madushi's profielfoto
    Madushi heeft een recensie geschreven voor De Twee Wezen

Tijdje geleden hier weer een keer geluncht, meer uit gemak dan gezellig lunchen. Leuk op het terras, dachten we. De jongen die ons bediende leek in eerste instantie aardig en vriendelijk. Naast ons kwamen twee mannen te zitten die de bedienend medewerker die ons ook bediende kende. Hun gesprekken waren overduidelijk te volgen, dit waren eerst normale gesprekken totdat een van de mannen interesse toonde in een van zijn (vrouwelijke) collega's, het gevolg was dat hij min of meer zijn collega aan het "verkopen" was. Erg storend om dergelijke onderwerpen te moeten horen. Vervolgens kwam onze lunch. Mijn eigen gerecht was lekker, niet bijzonder, maar wel lekker. Het broodje gerookte zalm van mijn vriend was zo hard als steen, je kon er iemand mee dood gooien. Tussendoor werd niet gevraagd of het lekker was of dat we nog wat te drinken wilden. Pas toen we waren uitgegeten en wilden afrekenen vroeg de bedienend medewerker of het had gesmaakt. Toen mijn vriend wat zei van zijn broodje was zijn antwoord dat we dat eerder hadden moeten zeggen... in antwoord daarop zeiden we dat er tussendoor nooit iets gevraagd werd.. zijn antwoord was dat hij toch wel vaak genoeg langs was gelopen en dan hadden we hem maar even moeten roepen (is dit gastvrijheid?) het probleem was alleen dat zijn aandacht alleen naar de twee mannen naast ons ging. Erg jammer. Hij ging vragen wat hij ermee kon doen, maar toen hij terug kwam was zijn antwoord dat er niets aan gedaan kon worden want dat hadden we dan wel eerder moeten zeggen en bovendien de broodjes waren altijd vers afgebakken en waarom heb JE het opgegeten dan? De toon van de jongeman werd steeds minder vriendelijk en het bleef bij JE in plaats van U, mijn mening is nog steeds dat elke gast ongeacht de leeftijd met u aangesproken hoort te worden, tenzij je anders zou aangeven. De discussie ging verder dan wij zelf wouden, maar de jongeman werd steeds onbeschofter en liep op een gegeven moment gewoon weg. Ik vind dat ze weinig van gastvrijheid weten en dat komt niet alleen door het bedrijf of het vaste personeel, de rest van het personeel is gewoon te jong. Ik kom er niet graag weer, ik krijg niet het gevoel dat ik welkom ben als gast, meer het gevoel dat ik de zoveelste ben die er zit. Dit geeft geen goed gevoel.
    Geen aanrader, hoewel hun lunch redelijk is.

3,1