• Lid sinds 5 augustus 2012

Jan's Polder

Veldhoven

Jan's Polder

Veldhoven

Mabel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mabel's profielfoto
    Mabel heeft Jan's Polder toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Muggenhol 15a Veldhoven
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Mabel's profielfoto
    Mabel heeft een recensie geschreven voor Jan's Polder

Gisteren weer heerlijk gegeten! Met enige regelmaat komen wij hier en we zijn altijd zeer tevreden. Het eten wordt allemaal vers bereid en dit proef je dan ook. En als we B.v groente of frites bijbestellen word hier nooit iets extra's voor gerekend en we kunnen ons dan ook helemaal niet vinden in de eerdere (negatieve) reactie, zowel over het eten als het bedienend personeel.
    Ook hebben ze achter een heel gezellig terras waar je lekker rustig van je eten kan genieten.

3. Mabel's profielfoto
    Mabel heeft een recensie geschreven voor Onz Oma

We hebben hier afgelopen woensdag heerlijk gegeten, maar we gingen helaas niet met een vol gevoel weg! Het duurde echt onzettend lang, we hebben ieder maar 4 gerechtjes kunnen nuttigen terwijl we toch ruim 3 uur zijn geweest, we hebben zelf een paar keer moeten vragen of we a.u.b. nog wat mochten bestellen. Wel komen ze iedere keer vragen of we nog wat te drinken wilden, als we dan zeiden, we willen nog wat te eten bestellen, kregen we als antwoord, dan moet u bij mijn collega zijn! Jammer, want van wat we hadden besteld was het meeste wel heel lekker!!!

4. Mabel's profielfoto
    Mabel heeft een recensie geschreven voor Jan's Polder

We hebben hier al regelmatig gegeten en komen er iedere keer weer graag terug! Het eten smaakt heerlijk!!!