• Lid sinds 12 november 2016

Wollerich

Sint-Oedenrode

M.van Mierlo heeft nog geen foto toegevoegd

1. M.van Mierlo's profielfoto
    M.van Mierlo heeft een recensie geschreven voor Wollerich

Gisteren met gasten gaan eten, we waren met 4en. We kwamen vroeger regelmatig hier eten. Dus vol verwachting gegaan. Alleereerst had ik aangegeven dat we misschien het prestige alliance menu wilden, maar dat we ter plekke zouden kiezen. Toen we aankwamen lag er al een voorbereid menu voor ons en de gasten op tafel. Uiteindelijk kozen we het menu wollerich op de kaart van €79 en wijnarrangement. Na lang wachten moesten we vragen om het eerste glas wijn.
    Vervolgens duurde het na de 1e gang verschrikkelijk lang, we zaten bijna een uur te wachten. Na wederom gevraagd te hebben waarom 't zo lang duurde alleen excuses dat het zo lang duurde en iets geroepen over een souschef die vrij was..! Uiteindelijk kregen we ons gerecht en de gang daarna weer extreem snel, met de mededeling dat we "zo boos waren"...dat ze 't maar snel kwamen brengen. Ook niet chique.
    Bij betaling werd me gevraagd of we een fijne avond hadden gehad, waarbij ik mijn ongenoegen uitte, maar hier werd vervolgens compleet laconiek op gereageerd, zo van "tja dat is dan jammer." Op deze manier is uiteten zeker geen feestje, zoals je dat zou verwachten en zeker niet 't Wollerich dat wij verwacht hadden. Al met al zeer teleurstellend en we komen hier zeker niet meer terug.