• Lid sinds 5 juni 2010

M. van der krul heeft nog geen foto toegevoegd

1. M. van der krul's profielfoto
    M. van der krul schreef:

Wederom bij de Groeskamp gegeten en door de Restaurant week andere gerechten kunnen uit proberen. Het was weer zalig om er te eten, wij voelen er ons thuis, de bediening was weer goed, vriendelijk en de aandacht die zij schonken aan ons en ons eten deed goed.
    Wij hebben zowel de vis als het vlees gerecht gegeten en het was weer lekker.

2. M. van der krul's profielfoto
    M. van der krul heeft een recensie geschreven voor Restaurant Groeskamp

Wij zijn er met moederdag onverwacht gaan eten. Wel even 's middags gebeld of we nog een tafel konden bespreken en dit werd ons vriendelijk bevestigd. Toen we kwamen hebben we een drankje aan de bar genomen en werd ons een amuse aangeboden, mijn man houdt niet van vis en er werd voor hem een andere gemaakt. Met ons drankje konden we even later plaats nemen bij het raam en we hebben genoten van de maaltijd. Onze maaltijd bestond uit een vis gerecht en een vlees gerecht met gebakken aardappeltjes en een schaaltje met 3 verschillende groentes en een schaaltje met rauwkost. Er werd ons door de serveerster gevraagd of alles naar wens was en of er genoeg was. Dat was het.

Ons dessert was verrukkelijk, ik had een bastogne parfait en mijn man een dame blanche. Koffie na en ik heb een heerlijk moederdag diner gehad.

Het is zeker voor herhaling vatbaar, want er staan nog veel gerechten op de kaart die het proeven/eten waard zijn.

En wat ik heel prettig vind is, dat van de kleine kaart de hele dag te bestellen is, dus als je eens niet zo veel trek hebt, kan je ook wat kleins bestellen.

Ga zo door en wij komen vaker eten.