• Lid sinds 18 maart 2015

Luna

Sittard

M en W heeft nog geen foto toegevoegd

1. M en W's profielfoto
    M en W heeft een recensie geschreven voor Luna
    Nederlands Sittard

Na 3 weken geleden heerlijk te hebben geluncht bij Luna, besloten wij om mijn verjaardag daar te vieren met een diner. De spinaziesoep van mijn man was lauw/koud, maar werd na een opmerking hierover opgewarmd. Mijn garnalenkroketjes waren eveneens lauw, maar omdat dit niet in mijn aard ligt, heb ik dit niet gemeld. Mijn man en zoon hadden vervolgens allebei een mixed grill, die er uit zag en smaakte alsof hij opgebouwd was uit restjes, die opnieuw verwarmd waren in de magnetron. Na een klacht tegen de bediening, kon mijn man een andere hoofdgerecht kiezen, maar dit hebben wij afgewezen. Onze dochter had een kogelbiefstuk met champignonsaus, maar de saus was niet terug te vinden op het bord, hetgeen wij eveneens gemeld hebben. Daar werd niks mee gedaan. Mijn eendenborst daarentegen was wel lekker en ook de scampis aglio ollio van onze schoonzoon smaakten goed. Het dessert was ook lekker. De service liet ook te wensen over, het duurde lang voordat ze de tweede keer kwamen vragen of we nog wat wilden drinken. Mijn man hoefde zijn hoofdgerecht niet te betalen, maar hij heeft het dan ook niet gegeten. Conclusie: hier zien ze ons niet meer terug!

1,4