• Lid sinds 22 augustus 2015

Topkapi

Zutphen

Grillmasters

Enschede

m heeft nog geen foto toegevoegd

1. m's profielfoto
    m heeft een recensie geschreven voor Bowling Boerderij

m

Wij hebben hier gisteren mijn 50e verjaardag gevierd met 13 personen. Na 1.5 Bowlen konden we genieten van het buffet en iedereen was heel erg enthousiast! De bediening was prima, er werd vaak gevraagd of we nog iets te drinken wilden en het buffet werd goed aangevuld. Kortom: een geslaagde middag/avond, dankjewel!

2. m's profielfoto
    m heeft een recensie geschreven voor Grillmasters

m

Wij waren hier vanmiddag om 17.00 Uur en hebben hier heerlijk gegeten! Het vlees was lekker mals en de vegetarische schotel was prima, alles goed gegrild en gekruid! Wij komen hier zeker terug!

3. m's profielfoto
    m heeft een recensie geschreven voor Topkapi

Wij hebben hier zaterdagavond met ons tweeën gegeten. We hadden allebei het 4-gangen menu. Uitgebreide uitleg van wat het was, en er zat voldoende tijd tot het volgende gerecht kwam. Eten was heerlijk, ook voor vegetariërs ruime keuze! De serveerster kwam geregeld vragen of alles naar wens was en of we nog iets nodig hadden. Niks geen minpuntje te bedenken! Wij komen hier zeker terug!

4. m's profielfoto
    m heeft een recensie geschreven voor Thessaloniki

Vanavond met ons tweeën hier gegeten. Eten, bediening en service was geweldig, echt niks op aan te merken en dit voor een hele goeie prijs! Wij komen hier zeker vaker terug.

5. m's profielfoto
    m heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Wij hebben gisteravond met ons vieren gegeten bij Rhodos en zijn super tevreden! Het eten was meer dan voldoende, vriendelijk personeel en de gastheer was erg gastvrij! Wij komen hier zeker een keer terug!