• Lid sinds 7 december 2019

Boas

Deventer

Lydia nuesink heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lydia nuesink's profielfoto
    Lydia nuesink heeft een recensie geschreven voor Boas

50 Euro pp voor een biefstuk. Eten was prima, eenvoudig en minimaal maar peper duur.

6,7
  2. Lydia nuesink's profielfoto
    Lydia nuesink vindt de recensie door S. Bollen voor Boas leuk

Ik heb in het verleden eerder bij Boas gegeten en dat is prima bevallen. Echter ben ik in juni dit jaar weer geweest en ondanks dat de sfeer goed is en de bediening nog steeds aardig, kom ik niet gauw weer. De porties waren echt te klein. Het mag dan franse cuisine zijn maar dit was overdreven, Als bijgerecht kregen we een ieniemienie bakje met "ratatouille". Meer dan een slappe courgette was het niet. We hebben daar aan het einde een opmerking over gemaakt, maar daar is niks mee gedaan. Er werd ons aangeboden of we wat lekker bij de koffie wilden (hadden we niet besteld) wij dachten dat dit ter compensatie voor de groente was. Maar nee... daar moesten we ook nog dik voor betalen. Het heeft even geduurd voordat ik over het bedrag heen was wat we moesten afrekenen. Ik vind veel betalen voor eten de moeite waard. Maar het moet wel in verhouding staan en dat is het hier echt niet meer. Heel jammer.