• Lid sinds 8 april 2019

Luying heeft nog geen foto toegevoegd

1. Luying's profielfoto
    Luying heeft gereageerd op een recensie van De Lange Muur

Beste klant,

Wij vinden het heel erg fijn om te horen dat u tevreden over ons bent en de tijd genoment hebt om deze positieve recensie over ons te schrijven.

- De Lange Muur Stadsveld

2. Luying's profielfoto
    Luying heeft gereageerd op een recensie van De Lange Muur

Beste klant,
    Wat vervelend dat u deze ervaring bij ons had. Blijkbaar was er een miscommunicatie.Jullie kwamen met 9 personen bij ons eten waarvan een persoon vegatarisch was. U had een menu bij ons besteld voor 6 personen, normaal is dit genoeg voor 8 personen omdat wij grote porties bieden maar wij garanderen dat niet als er grote eters zijn. Maar u heeft dit menu uitgekozen om te eten met 9 personen. Wij vinden het niet onredelijk om extra kosten in rekening brengen wanneer u extra eten besteld. Als u bij een ander restaurant eten extra besteld moet u ook extra betalen. Dit is hoe de horeca en de bedrijfswereld in elkaar zit. Niet alleen bij ons zult u dit meemaken maar ook bij andere restaurants en winkels. Erg spijtig dat het zo is voorlopen maar dit kon makkelijk voorkomen worden als u uw wensen op dat moment zei. Wij konden u een menu aanbieden voor 9 pers i.p.v 6.